שיווק ופרסום
פרופיל 'under 40': ניב חורש עונה ל-10 שאלות אישיות, ועוד אחת שמתבקשת
הפעם - המשנה למנכ"ל ראובני פרידן. מה היה רוצה למחוק מהקריירה, באיזה בית גדל, ומה העצה שהביאה לו את אשתו? וגם - הפרסומת האהובה עליו
חמישי בפינה של אייס \'פרופיל under 40\' הוא ניב חורש, המשנה למנכ\"ל משרד הפרסום ראובני פרידן.
1. ההישג הכי משמעותי בקריירה
בלי שום ספק - השותפות שלי בהובלת המהפך של ראובני פרידן. ממשרד במגמת ירידה, למשרד הפרסום של השנה ב-2011.
בלי שום ספק - השותפות שלי בהובלת המהפך של ראובני פרידן. ממשרד במגמת ירידה, למשרד הפרסום של השנה ב-2011.
2. הרגע שהיית רוצה למחוק מהקריירה?
העזיבה של תקציב שירותי בריאות כללית לפני 3 שנים, אחרי שגיבשנו את אסטרטגיית \"הכי טובה למשפחה\" ויצרנו את השפה הפרסומית של חמודי שזכתה ועדיין זוכה להצלחה רבה. אינשאללה הם עוד יחזרו!
העזיבה של תקציב שירותי בריאות כללית לפני 3 שנים, אחרי שגיבשנו את אסטרטגיית \"הכי טובה למשפחה\" ויצרנו את השפה הפרסומית של חמודי שזכתה ועדיין זוכה להצלחה רבה. אינשאללה הם עוד יחזרו!
3. השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך?
שהייתה לי באסטה למכירת בוטנים מקורמלים במלבורן, אוסטרליה. מבחינתי זה היה בית ספר פרטי לאמנות השכנוע. מאז אני ממליץ לכל עובד שלי להתנסות במכירה ישירה.
שהייתה לי באסטה למכירת בוטנים מקורמלים במלבורן, אוסטרליה. מבחינתי זה היה בית ספר פרטי לאמנות השכנוע. מאז אני ממליץ לכל עובד שלי להתנסות במכירה ישירה.
4. כשאתה לא בעבודה...?
מבלה עם המשפחה הקטנה שלי, בשכונה הקטנה שלנו - נוה צדק. מקפיד לצאת פעם-פעמיים בשבוע ומאוד אוהב להתפנק עם אשתי מול סדרות טובות.
מבלה עם המשפחה הקטנה שלי, בשכונה הקטנה שלנו - נוה צדק. מקפיד לצאת פעם-פעמיים בשבוע ומאוד אוהב להתפנק עם אשתי מול סדרות טובות.

על הבר בטאצ'ה דורו - הקפה השכונתי שלנו. אני וגל.
5. מי פתח לך דלת?
דני נטלר מגליקמן נטלר סמסונוב שקיבל אותי טרי מתרצה גרנות, וכמובן תרצה שפתחה לי דלת לעולם מרתק.
דני נטלר מגליקמן נטלר סמסונוב שקיבל אותי טרי מתרצה גרנות, וכמובן תרצה שפתחה לי דלת לעולם מרתק.
6. כשהיית קטן, מה רצית להיות כשתהיה גדול?
בגיל 13, כילד בקיבוץ, קראתי את ספרו של דוד פוגל והבנתי שאני רוצה להיות קופירייטר ופרסומאי. מאז אני מאמין באינטואיציות שלי...
בגיל 13, כילד בקיבוץ, קראתי את ספרו של דוד פוגל והבנתי שאני רוצה להיות קופירייטר ופרסומאי. מאז אני מאמין באינטואיציות שלי...
7. באיזה בית גדלת?
אז זהו, שלא גדלתי בבית, אלא בבית ילדים. אני קיבוצניק מלידה, מקיבוץ דביר בדרום. לינה משותפת, שומרת לילה, הורים מארבע עד שמונה אחה\"צ – כל החבילה. ילדות שהשאירה אצלי אינסוף חוויות (וגם כמה צלקות).
אז זהו, שלא גדלתי בבית, אלא בבית ילדים. אני קיבוצניק מלידה, מקיבוץ דביר בדרום. לינה משותפת, שומרת לילה, הורים מארבע עד שמונה אחה\"צ – כל החבילה. ילדות שהשאירה אצלי אינסוף חוויות (וגם כמה צלקות).
8. מה העצה הכי טובה שקבלת בחיים?
חברה משותפת של מירב אשתי ושלי יעצה לי איך לחזר אחריה. בדיעבד, העצות האלה עזרו לי להשיג את האישה שלי.
חברה משותפת של מירב אשתי ושלי יעצה לי איך לחזר אחריה. בדיעבד, העצות האלה עזרו לי להשיג את האישה שלי.
9. מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך?
זמן. רעיונות טובים צריכים זמן להבשיל ולצערי הזמן הפך להיות לוקסוס. כולם רוצים מהר. היום. עכשיו. הטכנולוגיה הרגה את הסבלנות.
זמן. רעיונות טובים צריכים זמן להבשיל ולצערי הזמן הפך להיות לוקסוס. כולם רוצים מהר. היום. עכשיו. הטכנולוגיה הרגה את הסבלנות.
10. מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?
חשש מביקורת. לקוחות רבים מעדיפים לטשטש מסרים נוקבים ואמירות חזקות, מתוך פחד להכעיס קהלים מסוימים. מניסיון של עשרות קמפיינים כאלה, אני יכול להעיד שהחשש מיותר ומסרס. הקהל אינטילגנטי וכל עוד המסר רלוונטי, כמות התלונות אפסית. להיפך, קמפיינים שמעוררים שיחה הם לרוב אפקטיביים.
חשש מביקורת. לקוחות רבים מעדיפים לטשטש מסרים נוקבים ואמירות חזקות, מתוך פחד להכעיס קהלים מסוימים. מניסיון של עשרות קמפיינים כאלה, אני יכול להעיד שהחשש מיותר ומסרס. הקהל אינטילגנטי וכל עוד המסר רלוונטי, כמות התלונות אפסית. להיפך, קמפיינים שמעוררים שיחה הם לרוב אפקטיביים.
ועוד שאלה שאי אפשר שלא לשאול פרסומאי:
הפרסומת האהובה עלייך?
\"בחרתי בקמפיין בינלאומי של דומינוס פיצה מ-2010, שנקרא Turnaround. מה שהדהים אותי במהלך הזה היה שדומינוס הודתה בפומבי שטעם הפיצות שלה לא מספיק טוב, ולכן היא החליטה לשדרג אותן. הכנות הזו יצרה הזדהות והערכה חסרות תקדים כלפי המותג והעלתה אותו מחדש על מסלול צמיחה. המהלך הזה לימד אותי שהאמת, קשה ככל שתהיה, מעניקה לפרסום כוח אדיר. מהלכים כמו \'להעביר את דביר\' ו\'הסקפט\'\" שיצרנו הושפעו מהגישה הזו\".
\"בחרתי בקמפיין בינלאומי של דומינוס פיצה מ-2010, שנקרא Turnaround. מה שהדהים אותי במהלך הזה היה שדומינוס הודתה בפומבי שטעם הפיצות שלה לא מספיק טוב, ולכן היא החליטה לשדרג אותן. הכנות הזו יצרה הזדהות והערכה חסרות תקדים כלפי המותג והעלתה אותו מחדש על מסלול צמיחה. המהלך הזה לימד אותי שהאמת, קשה ככל שתהיה, מעניקה לפרסום כוח אדיר. מהלכים כמו \'להעביר את דביר\' ו\'הסקפט\'\" שיצרנו הושפעו מהגישה הזו\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(22):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
19.האיש דגנרטמכיר אותו 06/2015/08הגב לתגובה זו0 0אפס ביחסי אנוש, לקקן לקוחות קלאסי.סגור
-
18.איש מקצוע מצוין (ל"ת)איריס 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
17.אבל אהבתי את התשובות (ל"ת)לא מכירה אותו 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
16.מכיר את ניב. מדובר במקצוען. (ל"ת)דוד 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
15.מוכשר וחכםקיבוצניק 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0למדתי עם ניב בתיכון "מבואות הנגב". ידענו כבר אז שיגיע רחוק!סגור
- טען עוד
-
14.ניב תותח מוכשר ובנאדםדרור 07/2012/22הגב לתגובה זו0 0תמשיך קדימה גבר! כל הכבוד!סגור
-
13.שאלה אישית לניבעמית לשעבר 07/2012/22הגב לתגובה זו0 0האם אתה זוכר את ראיון העבודה שעשית לי? ישבת מולי במבט זחוח, הסתכלת לי בעיניים ובלי למצמץ אמרת "זה לא ברמה". מעניין שמה שהיה "לא ברמה" בשבילך, היה מצוין למשרדים הכי גדולים. חבל ששכחת את מה שתרצה לימדה אותנו: "קודם כל תהיו בני אדם"סגור
-
12.מה שם הספר של דוד פוגל?אני רק שאלה! 07/2012/22הגב לתגובה זו0 0או שהתכוונת לאוגליביסגור
-
שם הספר הואדוד 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0"אמא שלי היתה אומרת ששום דבר לא ייצא ממני, אז בסוף נהייתי פרסומאי"סגור
-
11.אני לקוחה מפרגנת!רונית 07/2012/22הגב לתגובה זו0 0ניב אחד מאנשי הפרסום המוכשרים בארץ. גם מבין שיווק וגם שחקן נשמה. שאפו.סגור
-
10.מלעיזים הביתהגיא 07/2012/22הגב לתגובה זו0 0יופי של פרופיל. בכנות, נהניתי לקרוא. לא מצליח להבין את הרוע בענף הזה. בהצלחה לניב ולראובני פרידן!סגור
-
9.מפרגן אבל...אייל 07/2012/22הגב לתגובה זו0 0אני מפרגן לניב חורש. הוא באמת שותף למהפך גדול מאוד בראובני פרידן. מצד שני אסור לשכוח וחייבים לומר שניב חורש הוא חלק מענף שוקע.ענף שהפך בעשור האחרון משותף אסטרטגי מוביל ודומיננטי ללקוח, לספק, לפעמים משני של מחלקת השיווק. אני לא בטוח שלפני עשר או או שני עשורים, דמות כמו ניב חורש הייתה מגיעה לאיפה שהיא הגיעה. אני לא בטוח שבעידן שבו אנשים כמו אודי פרידן ומשה ראובני היו שכירים בכירים, ניב חורש היה מתברג כל כך גבוה. ועדיין מפרגןסגור
-
8.חבורה של אנשים קטנים שכמוכם, תפרגנו!שרון 07/2012/22הגב לתגובה זו0 0הבנאדם בן 37 ומשנה למנכ"ל של אחד המשרדים הגדולים אני אנשים מבוגרים ממנו בשנתיים שעדיין מחכים לקידום לקופי בכיר תתקדמו..סגור
-
7.תותח שיודע מה הוא עושה!עדי 07/2012/22הגב לתגובה זו0 0סוף סוף מישהו שיודע מה הוא עושה והמילים הופכות למעשים!!סגור
-
6.השאלה המתבקשת היא הו דה פאק איז ניבחורש? (ל"ת)שלומית 07/2012/22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.איזה צנון (ל"ת)אלברט פירות 07/2012/22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.אתם תראיינו גם סטרייטים? (ל"ת)אילן 07/2012/22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.עוד קופי שחושב שהוא יודע לנהל לקוחותשמוליק 07/2012/22הגב לתגובה זו0 0מזל שאודי אוהב אותו...סגור
-
2.תותח והכי חשוב איש צנוע! (ל"ת)אמילי 07/2012/22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
לכל המפרגנים מטעםאובדת לשעבר 07/2012/22הגב לתגובה זו0 0חורש לא מקסים ובטח שלא צנוע, אז אל תפרגנו סתם, כולם בענף יודעים שמדובר באחד הנפוחים שיש ולזה תוסיפו יחס מזעזע וחסר רגישות לעובדים, מי שעובד בראובני יודע על מי אני מדברת.. הוא איש מקצוע מצויין, אבל מבחינה אנושית מזעזעסגור
-
1.תותח (ל"ת)לקוחה 07/2012/22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
מוכשר ואדם מקסים. אין הרבה כאלה בתחום! (ל"ת)לקוחה לשעבר:) 07/2012/22הגב לתגובה זו0 0סגור


