שיווק ופרסום

המלצת הקהל: עזרו לחברת JCDecaux לבחור את המודעה הקריאייטיבית ביותר

לתחרות JCDecaux Awards השנה הוגשו 190 הגשות. צוות השיפוט בחר 3 עבודות, וכעת הוא צריך לבחור את העבודה הרביעית מתוך 10 אופציות
JCDecaux Awards (צילום לוגו)
בשנה שעברה זכתה תחרות JCDecaux Awards להצלחה אדירה, ושברה את כל שיאי ההגשות לתחרות - הוגשו מעל 190 עבודות שונות.
צוות השיפוט שהתכנס לאחרונה בחר את 3 המקומות הראשונים, אולם יש עבודות קריאייטיביות רבות שיכולות ליצור קמפיין חוצות מקסים - לכן החליטה השנה JCDecaux לתת צ\'אנס לעבודה נוספת.
לצורך הבחירה במודעה הקריאייטיבית ביותר, אנחנו צריכים את עזרכם! העבודות שדורגו במקומות הראשונים אחרי הפוסטרים הזוכים, מועלות כאן, באתר החברה ובעמוד הפייסבוק של התחרות.
עזרו לצוות השיפוט להחליט מהי העבודה הטובה ביותר. כל לייק, שיתוף או תגובה נלהבת, יעזרו יסייעו לקבל החלטה.
* עמותת הוד: לתמונה בעמוד הפייסבוק - לחצו כאן
* גוליבר: לתמונה בעמוד הפייסבוק - לחצו כאן
* בייביליס: לתמונה בעמוד הפייסבוק - לחצו כאן
* הונדה אופנועים: לתמונה בעמוד הפייסבוק - לחצו כאן
* הונדה רכבים: לתמונה בעמוד הפייסבוק - לחצו כאן
* קל אוטו: לתמונה בעמוד הפייסבוק - לחצו כאן
* פלאפון: לתמונה בעמוד הפייסבוק - לחצו כאן
* טראק: לתמונה בעמוד הפייסבוק - לחצו כאן
* רשת FM88: לתמונה בעמוד הפייסבוק לחצו כאן
* המשביר לצרכן: לתמונה בעמוד הפייסבוק - לחצו כאן
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איכס
    איכס 06/2013/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גועל נפש. JCDecaux עושים לי בחילה. שימו לב - שלושת העבודות הזוכות שייכות לשלוש מתוך ארבעת השופטים שהיו בתחרות (השופט החמישי לא נחשב כי הוא לא שלח עבודות לתחרות ואין לו אינטרס). זה פשוט שחיטות. תרבות הקומבינה. בא לי להקיא מזה. ועכשיו, שיא הגועל נפש - JCDecaux מנסים לתקן את הרושם (אחרי הביקורת שהם ספגו) ומנסים לעגל פינות ולתת לעוד עבודה מסכנה לזכות כדי שלא יבואו אליהם בטענות. מגעיל. דוחה. אנחנו מדינה רקובה.
    סגור