שיווק ופרסום
תקציבים חדשים במשרד דובצקי זקס אוברוצקי: 'קל גב', goodyear ורשת 'כיתן'
בימים האחרונים עלה המשרד בקמפיין טלוויזיה ראשון לכיתן. כמו כן קיבל המשרד את תקציב הפרסום של חברת הנדל"ן 'נחמיה' הפרוסה ברחבי הארץ
משרד הפרסום דובצקי. זקס. אוברוצקי בבעלותם של יהודה זקס, יהודה דובצקי ואורי אוברוצקי מצרף לשורותיו 4 תקציבי פרסום חדשים: רשת כיתן, חברת קל-גב, צמיגי Good Year וחברת הנדל\"ן נחמיה.
תקציב הפרסום של חברת קל-גב המתמחה בשוק תיקי ביה\"ס נאמד בכ-600 אלף שקלים וטופל בעבר על ידי מקאן אריקסון. התקציב כולל גם את מותג התיקים outdoor הפונה לקהל התיכוניסטים והסטודנטים.
תקציב מותג הצמיגים goodyear מוערך בכ-500 אלף שקלים וטופל בעבר על ידי דרורי שלומי. לאחר מכן נוהל באופן עצמאי עד להעברתו לדובצקי זקס אוברוצקי. תקציב הפרסום של חברת הבניה נחמיה מוערך אף הוא בכ-500 אלף שקלים. החברה תעלה באמצעות המשרד בקמפיין חדש לאחד מהקניונים שנמצאים ברשותה.
לדברי אורי אוברוצקי מבעלי המשרד: \"המגמה היום אצלנו היא לתת רעיון גדול אשר מחובר ל-dna של הלקוח בתקציב מצומצם ובעלויות הפקה מינימאליות. הקו המנחה את המשרד הוא תוצאות מידיות עבור הלקוחות שלנו, כי בסופו של דבר, בתקופה כלכלית זו זה מה שמעניין את כולם. אין ספק שכאשר עושים עבודה טובה ללקוח זוכים בדרך גם בפרסים וגם בפרגון גדול מצד הלקוחות\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.מגיע לכם...מתחרה שיודע לפרגן 06/2013/25הגב לתגובה זו0 0נותנים את הנשמה עבור הלקוחות, מפרגן מכל הלב - בהצלחה רבה לכםסגור
-
4.מזל טוב ענק! מגיע לכם! (ל"ת)אנונימי 06/2013/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.בהצלחה!ירון 06/2013/25הגב לתגובה זו0 0אחלה אנשים שעושים אחלה עבודה. מגיע להם.סגור
-
2.3 ליצנים (ל"ת)אחד שיודע 06/2013/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
יש נימוק, הסבר, דברי גיבוי, או שזה סתם שיהוק? (ל"ת)לוליין 06/2013/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.בהצלחהמפרגן 06/2013/25הגב לתגובה זו0 0משרד שדואג ללקוחות שלו. מניסיון. מברוק לכולם.סגור


