שיווק ופרסום
מחפשים אהבה במסלול ההפקה של 'הבצפר': צפו בסרטונים שהפיקו ל-Loveme
התסריטים נכתבו על ידי תלמידי הקופי של 'הבצפר' והופקו על ידי בוגרי מחזור יא' במסלול. הם בוימו על ידי סטודנטים מהחוג לקולנוע באוניברסיטת ת"א
בוגרי מסלול ההפקה של הבצפר - בית הספר של חברות הפרסום - חברו לכיתת הקופירייטינג שלומדת לצידם, ולבמאים מצטיינים מאוניברסיטת תל אביב ויחד הפיקו 2 סרטים לאתר ההכרויות Love me .
את התסריטים כתבו תלמידי כיתת הקופירייטינג בבצפר: דנה שבתאי ופרדי סלבינסקי. הסרטים הופקו על ידי בוגרי מסלול הפקה יא\' שמסיימים בימים אלו, ובגזרת הבימוי היו אלה דותן גור, דוד רמבישבסקי ואלון מיטלמן - במאים מצטיינים מהחוג לקולנוע של אוניברסיטת תל אביב- איתו הבצפר מקיים שיתוף פעולה מזה 11 שנים.
ורד בטש מנהלת מסלול ההפקה: \"זאת מסורת שפרויקט הגמר של מסלול ההפקה בבצפר, מוקדש ללקוח אמיתי. סיקרן אותנו לבחון את האינטרפרטציה של התלמידים שרובם בגילאי 20-30 בנושא מציאת אהבה, שכן ערך האהבה, רלוונטי לכל הגילאים. הסטודנטים בתהליך ההפקה מוצאים את עצמם פועלים מתוך שליחות להפקת הסרטים ומשקיעים משאבים ומאמצים רבים לקבלת תוצאה איכותית וראויה לשידור\".
עוד הוסיפה בטש כי \"תחום הפקת הפרסומות זקוק לאנשי מקצוע איכותיים. אנו מעניקים לסטודנטים המבקשים לעשות את צעדיהם הראשונים בתחום, ידע ועבודה מעשית בפרק זמן קצר יחסית, ומסייעים בכך לבתי הפוסט וחברות ההפקה לקלוט אנשים בעלי הבנה מקצועית וניסיון בסיסי. הקורס פועל בשיתוף פעולה הדוק עם גורמים מובילים בתעשייה\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.משהומישהו 07/2013/28הגב לתגובה זו0 0אני מבין שזה קורס הפקה אבל אשכרה בחרתם את השורה "למי שבאמת צריך את זה" כדי לפרסם אתר הכרויות?!?! זה כמו למכור פלאפונים עם פרסומת שמדברת על קרינה סלולארית.. המילה "חסם" אומרת לכם משהו?!סגור


