שיווק ופרסום
שפ"מ מוכנה לחגים: הפיצה סרטון של חברון זלצמן שביט על "הג'ונגל במדיה"
בקול ישראל מחזרים אחר המפרסמים באמצעות משרדי הפרסום. למרות ש-y&r ישראל מחזיק בתקציב הפרסום הסרטון הופק על ידי לחברון זלצמן שביט
החגים בפתח ושפ\"מ המשמשת כגוף שמנהל את השיווק והמכירות של רשתות הרדיו הפועלות תחת קול ישראל, החלה לפעול בקרב משרדי הפרסום המייצגים את המפרסמים הגדולים במשק.
סרטון פרומו עצמי לשפ\"מ, תחת השם ספר הג\'ונגל של המדיה, שמופץ בימים האחרונים בקרב משרדי הפרסום, מזכיר למנהלי המדיה ומנהלי הלקוחות את האפקטיביות של רשתות קול ישראל תוך כדי ציון נקודות החולשה של הטלוויזיה והאינטרנט. הסרטון הופק על ידי משרד הפרסום חברון זלצמן שביט למרות שתקציב הפרסום של שפ\"מ מוחזק על ידי y&r ישראל. שיתוף הפעולה עם חז\"ש הוא פועל יוצא של הייעוץ העסקי שמעניקים בעלי המשרד דודי חברון ואסי שביט לשפ\"מ וקול ישראל.
יוזכר כי בקול ישראל נכללות הרשתות 88FM, רשת ג\', רשת ב\', רשת א\', קול המוסיקה, רשת מורשת, קול ישראל ברוסית - רק\"ע וקול ישראל בערבית - רשת ד\'.
דודי חברון אמר לאייס: \"רצינו להבין מה עובר בראשו של המפרסם הנבוך שמתלבט בין ברירות המחדל המיידיות כמו טלוויזיה ואינטרנט. מצאנו שבקול ישראל יש כח קנייה שמורכב מ-920 אלף מאזינים המוגדרים כקונים העיקריים - מי שעושים את רוב הקניות בבית\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(21):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
16.ג'ונגל ?איפה גדעון? איפה? 08/2013/27הגב לתגובה זו0 0סרטון בנאלי והקריאטיב מעודכן לשנת 2012....סגור
-
15.מי שכתב את זה צריך קורס בקופיר.א 08/2013/27הגב לתגובה זו0 0האיורים חמודים,לא משהו חדש אבל תמיד נחמד לראות.סגור
-
14.הו, איך שגלגל מסתובב... (ל"ת)חוני 08/2013/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
13.אחד החזקים שנעשו בשנים האחרונות לשפ"מ (ל"ת)אחד שמפרגן 08/2013/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
12.משרד צעיר שנוגס בגדוליםחברון זלצמן שביט 08/2013/26הגב לתגובה זו0 0לאט לאט אבל בטוח. כל המלעיזים הם כנראה שכירים מתוסכלים וזקנים שמנהלי קריאיטיב צעירים אומרים להם מה לעשותסגור
- טען עוד
-
11.חברון זלצמן שביטשלישיית לא יוצלחים 08/2013/26הגב לתגובה זו0 0שלישייה בינונית מינוס, כבר שלוש שנים הם הדבר הבא הבא הבא רק ששום דבר לא קורה. מייצרים חסויות עלובות בלי אף עבודה ראויה אחת. מייצרים זבל ומעלים אינספור טוקבקים על עצמם. בדיחה שמיצתה את עצמה מזמן. נקסטסגור
-
הרעל שבענף עושה לכולם רעמיטל 08/2013/26הגב לתגובה זו0 0למה אי אפשר לפרגן בענף הזה, בייחוד כשמגיע? אנשים יורים לעצמם ברגל ואז מכנסים ישיבות, מבטלים קקטוסים ומבטלים עמלות ובוכים... אם יפרגנו קצת יותר, כולם ירוויחו יותר. ותחשבו על זה...סגור
-
10.פיהוקקקקקק (ל"ת)סרט מצויין בשביל y&r 08/2013/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.זו פרסומת לכדורי שינה?!אמת בפרסום 08/2013/26הגב לתגובה זו0 0כי בשניה השש עשרה, נרדמתיסגור
-
8.חלש מאוד - די נמאס מהשיטה הזאתפרסומאי 08/2013/26הגב לתגובה זו0 0כבר ראינו עשרות פעמים את החצי אנימציה חצי איור, אין פה שום דבר חדש. הסרטון לא ממש מעביר את המסר. חברת בייקרי ככל הנראה עשתה להם את הפרוייקט ורואים, כל הפרוייקטים שלהם נראים אותו הדבר.סגור
-
7.לאחר 15 שניות כיביתי את הסרטוןפרסומאית 08/2013/26הגב לתגובה זו0 0ארוך ולא קולעסגור
-
6.וואו!! (ל"ת)אחת שיודעת 08/2013/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.פרסומת יפהיוראי 08/2013/26הגב לתגובה זו0 0למרות שההתבססות על המחקרים היא איננה רצינית, הרי כל אחד מאיתנו יודע לשלוף מהמגירה בעת הצורך מאות מחקרים שמעידים באופן כזה או אחר על מגמה ואפקטיביות חשיפה של כל מדיה. אותי יותר עניין מה כל זה אומר על Y&R..סגור
-
4.איפה ימי גדעון הטובים איפה?!? (ל"ת)מיכאל 08/2013/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.לא החזקתי 40 שניותאנונימי 08/2013/26הגב לתגובה זו0 0כשהגעתי ל"תעשה לי קצת סדר" שם הקריין עושה קול "מצחיק" כדי "להצחיק" שם זה נגמר.סגור
-
מצחיק (ל"ת)חחח 08/2013/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.התקציב עובר?אחד שיודע 08/2013/26הגב לתגובה זו0 0האם זאת הדרך של שפ"מ להגיד שתקציב הפרסום עובר לחברון זלצמן?סגור
-
(ל"ת)שביט 08/2013/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.חזקאדיר 08/2013/26הגב לתגובה זו0 0סרטון פוגע וחזק. סחתיין חז״שסגור
-
בכלל לא (ל"ת)אנונימי 08/2013/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
בככל כן. לזה קוראים פיצוח (ל"ת)אנונימי 08/2013/27הגב לתגובה זו0 0סגור


