שיווק ופרסום
"המנקה הקטלנית"; ובזכות מי חזר הצעיר לביתו אחרי לא פחות מ-26 שנה?
TOP5 של אייס וראובני פרידן עם הפרסומות הבולטות השבוע לאוויר. עוד במדור: פרסומת חמודה להונדה, מי מסתתר מאחורי הוילון, ואצל מי כיכב מסי
TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף, והפעם במדור: הונדה, Spontex, Google Maps, סמסונג וחברת מזון הכלבים הצ\'יליאנית Nurti Balance.

1. הונדה משיקה דגם חדש של רכב פנאי-שטח קרוסאובר CR-V 1.6, קטגוריה הנתפסת \"זוללת דלק\". בקמפיין מקסים חדש תחת הסלוגן \"להפוך את הבלתי אפשרי-לאפשרי\", מנסה הונדה לספר את הסיפור של הדגם החדש - הוא פשוט לא כמו שהוא נראה:
2. פרסומת מצחיקה של חברת Spontex הצרפתית, המציגה את Easy-Max – מגב + סמרטוט + אפקט סחיטה שלא מבייש רעש של מטווח גדודי (בצרפתית: \"הנשק החדש לניקוי הרצפה שלכם\").
3. סיפורו המטורף של Saroo Brierley שימש כפרסומת למותג החזק בעולם - כיצד הלך לאיבוד בהודו כשהוא בן 5, אומץ על ידי משפחה אוסטרלית ומצא את דרכו חזרה, 26 שנים אחר-כך, באמצעות...ניחשתם נכון - Google Maps.
4. סיפורם של ילדים בשכונת עוני שמגלים שאיש מסתורי הגיע לשכונה כדי לבנות להם מגרש כדורגל הוא הסיפור המלווה את הסרטון החדש של סמסונג למכשיר ה- Galaxy Note 3, סרטון מקסים בכיכובו של... סתם, תראו בעצמכם
5. ובפינת הפרינט:
אפריל 2009, חברת מזון הכלבים הצ\'יליאנית Nurti Balance מוציאה מודעה שנראית בתחילה כאילו היא מנוסחת על ידי צ\'יליאני שאינו דובר אנגלית, אבל אחרי שנייה הכל ברור:
אפריל 2009, חברת מזון הכלבים הצ\'יליאנית Nurti Balance מוציאה מודעה שנראית בתחילה כאילו היא מנוסחת על ידי צ\'יליאני שאינו דובר אנגלית, אבל אחרי שנייה הכל ברור:

הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.Liketovski! (ל"ת)אנונימי 10/2013/24הגב לתגובה זו0 0סגור


