שיווק ופרסום

"המנקה הקטלנית"; ובזכות מי חזר הצעיר לביתו אחרי לא פחות מ-26 שנה?

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם הפרסומות הבולטות השבוע לאוויר. עוד במדור: פרסומת חמודה להונדה, מי מסתתר מאחורי הוילון, ואצל מי כיכב מסי
מסי בפרסומת של Galaxy Note 3 (צילום מסך) (צילום צילום מסך)
TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף, והפעם במדור: הונדה, Spontex, Google Maps, סמסונג וחברת מזון הכלבים הצ\'יליאנית Nurti Balance.
1. הונדה משיקה דגם חדש של רכב פנאי-שטח קרוסאובר CR-V 1.6, קטגוריה הנתפסת \"זוללת דלק\". בקמפיין מקסים חדש תחת הסלוגן \"להפוך את הבלתי אפשרי-לאפשרי\", מנסה הונדה לספר את הסיפור של הדגם החדש - הוא פשוט לא כמו שהוא נראה:
2. פרסומת מצחיקה של חברת Spontex הצרפתית, המציגה את Easy-Max – מגב + סמרטוט + אפקט סחיטה שלא מבייש רעש של מטווח גדודי (בצרפתית: \"הנשק החדש לניקוי הרצפה שלכם\").
3. סיפורו המטורף של Saroo Brierley שימש כפרסומת למותג החזק בעולם - כיצד הלך לאיבוד בהודו כשהוא בן 5, אומץ על ידי משפחה אוסטרלית ומצא את דרכו חזרה, 26 שנים אחר-כך, באמצעות...ניחשתם נכון - Google Maps.
4. סיפורם של ילדים בשכונת עוני שמגלים שאיש מסתורי הגיע לשכונה כדי לבנות להם מגרש כדורגל הוא הסיפור המלווה את הסרטון החדש של סמסונג למכשיר ה- Galaxy Note 3, סרטון מקסים בכיכובו של... סתם, תראו בעצמכם
5. ובפינת הפרינט:
אפריל 2009, חברת מזון הכלבים הצ\'יליאנית Nurti Balance מוציאה מודעה שנראית בתחילה כאילו היא מנוסחת על ידי צ\'יליאני שאינו דובר אנגלית, אבל אחרי שנייה הכל ברור:

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Liketovski! (ל"ת)
    אנונימי 10/2013/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור