שיווק ופרסום
סומק בלחיים: צדר:יריב יטפל בתקציב הפרסום של בית הספר לאיפור רוית אסף
אסף מככבת בימים אלו בריאליטי 'עד סוף העולם' עם בן זוגה לשעבר אבי חזן. התקציב המדווח יעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים. גדי צדר: "תקציב מאתגר"
משרד הפרסום צדר: יריב בבעלותם של גדי צדר ואסי יריב יטפל בתקציב הפרסום של רשת בתי הספר למקצועות האיפור והיופי של רוית אסף - כך נודע לאייס. התקציב המדווח על ידי החברה יעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים.
מרשת בתי הספר של רוית אסף נמסר כי זכיית צדר:יריב בתקציב הגיעה לאור נסיונו בטיפול בתקציבי אופנה ולייף סטייל שונים המשלבים עולמות של דיגיטאל עם אוף ליין, כגון s.wear, accessorize London ,iDigital ו-GAP. במסגרת הטיפול יעבור המותג מתיחת פנים ויתמקד בזירה הדיגיטאלית.
גדי צדר מבעלי צדר:יריב אישר את הידיעה: ״אנחנו מאוד שמחים לצרף את רוית אסף לחוג לקוחותינו, זהו תקציב מאתגר, המשלב את עולמות האופנה והביוטי יחד עם עולמות הלימודים והאקדמיה, שילוב המצריך עבודה מתואמת בין הזירה הדיגיטאלית לבין זירת האוף ליין המסורתית, בין בניית תדמית לבין פרסום מבוסס תוצאות״.
רשת בתי הספר של רוית אסף הוקמה בשנת 1999 על ידי רוית אסף, לשעבר מלכת היופי של ישראל ומונה כיום ארבעה סניפים. בימים אלו מככבת אסף בריאליטי \'עד סוף העולם\' המשודר ברשת, יחד עם בן זוגה לשעבר אבי חזן.
לדברי אסף: ״הבחירה בצדר:יריב נעשתה לאחר בדיקה של מספר משרדי פרסום. אין לנו ספק כי במסגרת העבודה המשותפת צדר:יריב ידעו לקחת את המושכות ולהביא נופך חדש ורעננות, כמו גם ידע רב ומקצוענות בלתי מתפשרת, אנחנו נמצאים בעיצומו של תהליך מיתוג ומתיחת פנים משמעותית לרשת ועם השותפים הנכונים אני מאמינה שנגיע לתוצאות הרצויות\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.ברכות ומזל טוב! (ל"ת)מתחרה 05/2014/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.מגיע לכם מוכשרים!!!!! (ל"ת)אנה מיוחס 05/2014/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5."גדי צדר אישר את הידיעה"נוסטרדמוס 05/2014/01הגב לתגובה זו0 0מינימום תקרית בצפון וגדי צדר המופתע משחק את תפקידו של דובר צה"ל.סגור
-
4.לא ידעתי שלקובי אוז יש סוכנות פרסום! (ל"ת)מעריץ 04/2014/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.לא משלמים לספקיםאחד שמכיר הכי טוב 04/2014/30הגב לתגובה זו0 0יום אחד זה יתפוצץסגור
-
2.2.5 מיליון חלומות באוויראחד שמכיר ממש טוב 04/2014/30הגב לתגובה זו0 0אולי בלחץ 150 אלף ש"ח גוגל בשנה..סגור
-
1.2.5 מיליון תקציב פרסום לליפסטיק?אמנדה 04/2014/30הגב לתגובה זו0 0יש תקציבים שעדיף פשוט לא לפרסם שמקבלים אותם.סגור


