שיווק ופרסום
החסידה והילה סעדה: פרסומת ראשונה ל'לאומית' בשפה קריאייטיבית חדשה
4 חודשים לאחר הסרטון הראשון עם ראובני פרידן, מתיחת הפנים יוצאת לדרך וקופ"ח לאומית משיקה את השפה החדשה תחת הכותרת "לעומת לאומית"
4 חודשים לאחר הפרסומת הראשונה תחת ידי ראובני פרידן, קופ"ח לאומית מביאה את הבחירה במשרד הפרסום לידי ביטוי בהשקת השפה הקריאיייטיבית החדשה תחת הקונספט של "לעומת לאומית". חדשות מרעישות ממש לא ניתן למצוא כאן, והחסידה למי שתהה עדיין מככבת וממשיכה לשמש כפנים המזוהות ביותר עם הקופה. לצידה של החסידה גויסה לסרט הראשון בשפה החדשה, השחקנית הילה סעדה שגילמה את דמותה של "ונסה" בסדרה להיות איתה.
בקופת החולים מסבירים כי הקמפיין החדש מציג את האלטרנטיבה שלה לבעיות השירות בשאר קופות החולים. בשנה האחרונה, מוסרים שם, לאומית ערכה מחקרים אסטרטגיים רבים על מנת לזהות את הנקודות הרגישות ביותר בשירות של קופות החולים, ופיתחה שירותים ייחודיים שייתנו מענה לבעיות האלה ויעניקו לה יתרון מבדל.
השפה התקשורתית החדשה מבוססת על "לעומתיות" - בכל קמפיין תוצג בעיית שירות אחרת שמטרידה את לקוחות הקופות המתחרות, כאשר ברגע האמת החסידה של לאומית מגיעה ומציגה את הפתרון של לאומית. על דרך זו הקמפיין הראשון עוסק בזמני ההמתנה הארוכים לרופאים מומחים.
הקמפיין החדש כולל סרטון טלוויזיה, תשדיר רדיו, סרטון יוטיוב ייעודי וקמפיין אינטרנט רחב. במשרד הפרסום מסבירים כי בקמפיין נעשה שימוש בכלי חדשני של גוגל: Bumper Ads - מעברוני וידאו של 6 שניות בלבד, שבהם יקוריין המסר הפרסומי במהירות גבוהה במיוחד, כדי להמחיש את מהירות קביעת התורים.
אריאל כהן, מנהל אגף השיווק של לאומית שירותי בריאות: "ממחקרים שערכנו עולה כי הבעיה המרכזית של לקוחות קופות החולים הינה זמינות תורים בכלל וזמינות תורים לרופאים מומחים בפרט. לאור זאת שידרגנו בשנה החולפת את זמינות התורים לרופאים מומחים עבור לקוחותינו ולאור בדיקות תקופתיות שאנו מקיימים, לאומית מאפשרת את זמן ההמתנה הקצר ביותר לרופאים מומחים. בכך אנו ממשיכים ליישם ולדבוק בתפיסת השירות של לאומית שירותי בריאות תחת הכותרת "לנו זה אכפת".
ניב חורש, מנכ"ל משותף ראובני פרידן: "לפני חצי שנה זכינו בתקציב לאומית שירותי בריאות, ומאז נחשפנו לקופת חולים אחרת - אישית יותר, אנושית יותר, יעילה יותר. יחד עם צוות השיווק של לאומית גיבשנו שפה פרסומית מעודכנת, שמצד אחד מבוססת על המיצוב 'לנו זה אכפת' ושומרת על הנכסים התקשורתיים, ומצד שני מביאה רוח חדשה וממצבת את הקופה כאלטרנטיבה מועדפת".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.אחלה אסטרטגיהגיל 02/2015/24הגב לתגובה זו0 0ואחלה קריאיטיבסגור
-
6.פורץ דרך!!!! חחחיורם 02/2015/24הגב לתגובה זו0 0אין ספק שמדובר בפרסום עדכני ופורץ דרך. ברוכים הבאים לשנות השמונים.סגור
-
5.שפה חדשה? נשארה החסידה והבדיחותשימי 02/2015/23הגב לתגובה זו0 0העבשות. כולה שינו סיסמה, כאילו שמישהו זוכר את זה. סרט מטופש למדיסגור
-
4.יש שיפור אבל עדיין יש בעיה עם החסידהחם 02/2015/23הגב לתגובה זו0 0החסידה עובדת ע"פ אותם עקרונות של "התינוק של במבה של קופת חולים" הבחירה ב"פריזנטור" מצוייר וחמוד בשני המקרים יוצר אפקט הפוך מבידול, ולדעתי בשני המקרים פוגע בתדמית הקופה, ונותן לה רושם של עסק לילדים ולא למבוגרים ...סגור
-
3.כתוב מצוין. אהבתי. (ל"ת)רונן 02/2015/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
הפרילנס שכותב לראובני (ל"ת)יואב 02/2015/24הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.רואים את ההבדלדורית 02/2015/23הגב לתגובה זו0 0החברה בראובני נותנים עבודה. קריאייטיב פורץ דרך.סגור
-
1.סופסוף מישהו מוריד כפפות. עניין התורים נוראי. (ל"ת)גבי 02/2015/23הגב לתגובה זו0 0סגור


