שיווק ופרסום

החסידה והילה סעדה: פרסומת ראשונה ל'לאומית' בשפה קריאייטיבית חדשה

4 חודשים לאחר הסרטון הראשון עם ראובני פרידן, מתיחת הפנים יוצאת לדרך וקופ"ח לאומית משיקה את השפה החדשה תחת הכותרת "לעומת לאומית"
משה בנימין |  8
קופת חולים לאומית (צילום יח"צ/ צילום מסך)
4 חודשים לאחר הפרסומת הראשונה תחת ידי ראובני פרידן, קופ"ח לאומית מביאה את הבחירה במשרד הפרסום לידי ביטוי בהשקת השפה הקריאיייטיבית החדשה תחת הקונספט של "לעומת לאומית". חדשות מרעישות ממש לא ניתן למצוא כאן, והחסידה למי שתהה עדיין מככבת וממשיכה לשמש כפנים המזוהות ביותר עם הקופה. לצידה של החסידה גויסה לסרט הראשון בשפה החדשה, השחקנית הילה סעדה שגילמה את דמותה של "ונסה" בסדרה להיות איתה.  

בקופת החולים מסבירים כי הקמפיין החדש מציג את האלטרנטיבה שלה לבעיות השירות בשאר קופות החולים. בשנה האחרונה, מוסרים שם, לאומית ערכה מחקרים אסטרטגיים רבים על מנת לזהות את הנקודות הרגישות ביותר בשירות של קופות החולים, ופיתחה שירותים ייחודיים שייתנו מענה לבעיות האלה ויעניקו לה יתרון מבדל.
 
השפה התקשורתית החדשה מבוססת על "לעומתיות" - בכל קמפיין תוצג בעיית שירות אחרת שמטרידה את לקוחות הקופות המתחרות, כאשר ברגע האמת החסידה של לאומית מגיעה ומציגה את הפתרון של לאומית. על דרך זו הקמפיין הראשון עוסק בזמני ההמתנה הארוכים לרופאים מומחים. 
הקמפיין החדש כולל סרטון טלוויזיה, תשדיר רדיו, סרטון יוטיוב ייעודי וקמפיין אינטרנט רחב. במשרד הפרסום מסבירים כי בקמפיין נעשה שימוש בכלי חדשני של גוגל: Bumper Ads - מעברוני וידאו של 6 שניות בלבד, שבהם יקוריין המסר הפרסומי במהירות גבוהה במיוחד, כדי להמחיש את מהירות קביעת התורים.
אריאל כהן, מנהל אגף השיווק של לאומית שירותי בריאות: "ממחקרים שערכנו עולה כי הבעיה המרכזית של לקוחות קופות החולים הינה זמינות תורים בכלל וזמינות תורים לרופאים מומחים בפרט. לאור זאת שידרגנו בשנה החולפת את זמינות התורים לרופאים מומחים עבור לקוחותינו ולאור בדיקות תקופתיות שאנו מקיימים, לאומית מאפשרת את זמן ההמתנה הקצר ביותר לרופאים מומחים. בכך אנו ממשיכים ליישם ולדבוק בתפיסת השירות של לאומית שירותי בריאות תחת הכותרת "לנו זה אכפת".
ניב חורש, מנכ"ל משותף ראובני פרידן: "לפני חצי שנה זכינו בתקציב לאומית שירותי בריאות, ומאז נחשפנו לקופת חולים אחרת - אישית יותר, אנושית יותר, יעילה יותר. יחד עם צוות השיווק של לאומית גיבשנו שפה פרסומית מעודכנת, שמצד אחד מבוססת על המיצוב 'לנו זה אכפת' ושומרת על הנכסים התקשורתיים, ומצד שני מביאה רוח חדשה וממצבת את הקופה כאלטרנטיבה מועדפת".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אחלה אסטרטגיה
    גיל 02/2015/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואחלה קריאיטיב
    סגור
  • 6.
    פורץ דרך!!!! חחח
    יורם 02/2015/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ספק שמדובר בפרסום עדכני ופורץ דרך. ברוכים הבאים לשנות השמונים.
    סגור
  • 5.
    שפה חדשה? נשארה החסידה והבדיחות
    שימי 02/2015/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העבשות. כולה שינו סיסמה, כאילו שמישהו זוכר את זה. סרט מטופש למדי
    סגור
  • 4.
    יש שיפור אבל עדיין יש בעיה עם החסידה
    חם 02/2015/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החסידה עובדת ע"פ אותם עקרונות של "התינוק של במבה של קופת חולים" הבחירה ב"פריזנטור" מצוייר וחמוד בשני המקרים יוצר אפקט הפוך מבידול, ולדעתי בשני המקרים פוגע בתדמית הקופה, ונותן לה רושם של עסק לילדים ולא למבוגרים ...
    סגור
  • 3.
    כתוב מצוין. אהבתי. (ל"ת)
    רונן 02/2015/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הפרילנס שכותב לראובני (ל"ת)
    יואב 02/2015/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רואים את ההבדל
    דורית 02/2015/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה בראובני נותנים עבודה. קריאייטיב פורץ דרך.
    סגור
  • 1.
    סופסוף מישהו מוריד כפפות. עניין התורים נוראי. (ל"ת)
    גבי 02/2015/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור