שיווק ופרסום
עדיין שומרים על הכוס: שורטליסט לזניט בגמר ה-FESTIVAL OF MEDIA
חברת המדיה זניט מבית פובליסיס ישראל, בניהולו של גבי אטל, הצליחה להשתחל לגמר נוסף בתחרות פרסום - הפעם בפסטיבל המדיה - FESTIVAL OF MEDIA GLOBAL AWARDS שייערך ברומא במאי הקרוב.
המהלך שהתברג לתחרות כשורטליסט (מועמד למדליה נכון לעכשיו) הוא הקמפיין שזכה ללא מעט ביקורת בארץ תחת השם "תשמרי על הכוס שלך" - להגברת המודעות בקרב נשים לסכנות סמי האונס. קמפיין הפרו-בונו יצא לדרכו על פי קריאטייב ויוזמה של גבי אטל, ובשת"פ מערכתי עם "טיים אאוט תל אביב" ומשרד יחסי הציבור 'קרבט & וייס' של מאיה קרבט ונירית וייס. הקמפיין קודם במגזין ובאתר טיים אאוט ששימשו כשותפי התוכן והקדישו מקום נרחב לסיקור ופרסום המהלך. כן הוא עלה בשילוט חוצות, במודעות בעיתונים ובבאנרים באתרים ברחבי הרשת ועוד. כמו כן, התקיימה במהלך סופ"ש אחד פעילות שטח ענפה בברים ומועדונים מובילים בתל אביב בו חולקו אלפי כוסות קונוס, שחייבו את השותות (והשותים) להחזיק את הכוס בכל זמן הבילוי.
המודעה של זניט מתחרה בקטגוריית השירות לציבור/תועלת מול חברות מארה"ב, גוואטמלה, טוניסיה, הודו ואוסטרליה.
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.זכה ביורובסט.כבוד (ל"ת)אנונימי 04/2015/02הגב לתגובה זו1 1סגור
-
1.כבוד (ל"ת)כמעט זכה בקאן 04/2015/02הגב לתגובה זו1 0סגור


