שיווק ופרסום
חוזר לרוטשילד: גדעון עמיחי משיק סניף בת"א ומקבל את תקציב VW מאדלר
לפני מספר ימים הכריז גדעון עמיחי, לשעבר מבעלי שלמור אבנון עמיחי y&r ומאנשי הקריאייטיב שהובילו את תעשיית הפרסום בישראל, על חזרתו לשוק המקומי עם הקמת סניף ישראלי למשרד הפרסום NO, NO, NO, NO, NO, YES אותו הקים לפני שנתיים בניו יורק. כעת מתברר המניע לכך - קבלת תקציב הפרסום של מותג הרכב VW מבית צ'מפיון מוטורס שטופל עד לאחרונה באדלר חומסקי.
העברת תקציב הפרסום לידי עמיחי היא חלק מרה-ארגון של צ'מפיון מוטורס במערך הפרסום שלה. ראשיתו ועיקרו בפרידה מאדלר חומסקי שטיפלה במהלך השנים האחרונות בכל מותגי החברה: אאודי, פולקסווגן, סיאט וסקודה. לפני מספר שנים איבד משרד הפרסום את תקציב הרכב של אאודי לטובת משרד הפרסום אברהם שנאלץ בתמורה לוותר על מותג הרכב יגואר שטופל עד אז אצלו.
צ'מפיון מוטורס היה אחד מתקציבי הפרסום הבולטים באדלר חומסקי. המשרד טיפל בכל מותגי הרכב של החברה לאחר שפולקסווגן הועבר אליו בתחילת 2010 לאחר שנוהל בידי פוגל אוגילבי. עם זאת, מערכת היחסים ידעה מהמורות לא קלות במהלך הדרך. מעבר לאובדן מותג הרכב אאודי, לפני כשנה וחצי בשלהי 2013 איבד אדלר חומסקי את קמפיין ההשקה למותג סיאט ליאון, בשווי של כ-7 מיליון שקלים (במונחי יפעת בקרת פרסום) למשרד הפרסום THE BOX אז בניהולו של שי גורן. לא זאת בלבד, אלא שרכש המדיה של קמפיין ההשקה עבר ממדיה-קום ליוניברסל מקאן.
העברת תקציב פולקסווגן לגדעון עמיחי היא פועל יוצא של שיתוף פעולה בין עמיחי לקבוצה ולמנכ"ל צ'מפיון מוטורס - דן אורנשטיין. עמיחי שמחזיק ברזומה עשיר בתחום הפרסום בעולם הרכב (כל קבוצת כלמוביל: מרצדס, יונדאי, מיצובישי, השקת מאזדה בישראל) שימש כיועץ שיווקי-אסטרטגי לחברה בשנה החולפת.
על פי הערכות, מרוויחים נוספים מהשינוים במערך הפרסום של צ'מפיון יהיוה משרד הפרסום אברהם שבנוסף לאאודי יחל לטפל גם במותג הרכב סיאט ומנצ' שיחל לטפל במותג הרכב סקודה.
מצ'מפיון מוטורס נמסר בתגובה: "את תקציב הפרסום של מותג פולקסווגן יקבל איש הפרסום, גדעון עמיחי ומשרדוNo, No, No, No, Yes Tel Aviv ואילו את תקציב הפרסום בסיאט יקבל משרד הפרסום "אברהם" המטפל כבר כיום בתקציב הפרסום של מותג היוקרה Audi. את תקציב הפרסום במותג סקודה צפוי לקבל ולנהל משרד הפרסום מנצ'".
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
14.כמה טוב שבאת הביתה!ג. 04/2015/13הגב לתגובה זו1 3חיכינו לך, ענף הפרסום צריך אותך בארץ. ברוך הבא.סגור
-
13.הוכחותעמיחי 04/2015/12הגב לתגובה זו9 0לעשות משרד פרסום בניויורק זה קשה אין שפה... אין עבדה קשה,קשה...סגור
-
12.גדעון עמיחי תותח על (ל"ת)יחיו הקנאים ויסבלו 04/2015/09הגב לתגובה זו1 8סגור
-
תותחת (ל"ת)דני 04/2015/12הגב לתגובה זו8 0סגור
-
11.NYC HAS DECIDED: NO NO NO NO NO NO (ל"ת)Danny 04/2015/09הגב לתגובה זו10 0סגור
- טען עוד
-
10.מהלך מעניין של צ'מפיון שמבשר אולי על מגמה...היוש 04/2015/08הגב לתגובה זו2 0אם הייתי יורם באומן או אייל חומסקי הייתי שומר קצת יותר על הלקוחות שלי. אדלר ובאומן שרקדו על הדם של שלמור, עלולים למצוא את עצמם עם לקוחות שזולגים לפתחו של מר עמיחי... האם זה מבשר את קריסת הגדולים? נחיה ונראה.סגור
-
וואו אתה גאוןוימר 04/2015/12הגב לתגובה זו2 1ומה המגמה ? חזרה לעבר? מבשר את קריסת הגדולים? כי ההצלחה הגדולה מניו יורק חוזרת לישראל? מה את/ה נער/ת מקהלה? אין ספק שבאומן וחומסקי משקשקים....סגור
-
צודק אבל בוא לא נגזיםאייל 04/2015/12הגב לתגובה זו1 0באומן וחומסקי באמת צריכים לשמור טוב על הלקוחות שלהם אבל חזרתו של גדעון עמיחי ממש לא מבשרת על קריסת הגדולים. לכל היותר היא מבשרת על צמיחתו של גדול חדש.סגור
-
9.גדעון עמיחי 1978 חח (ל"ת)אודי 04/2015/08הגב לתגובה זו2 0סגור
-
8.זנות בענףבמבי 04/2015/08הגב לתגובה זו1 0איזה מסר מעבירים בעלי חברות על כך שביום יש משרד פרסום שמנהל את התקציבים שלהם ובלילה הם "מתיעצים" עם פרסומאים אחרים שלבסוף גם התקציב עובר אליהם?!סגור
-
המסר ברור וקשור לאיכות משרדי הפרסוםגיא 04/2015/08הגב לתגובה זו1 0המסר שהוא שמשרדי הפרסום בישראל של 2015 (כולם בלי יוצא מן הכלל) הם משרדים גרועים ושהמפרסמים לא סומכים עליהם ולכן נעזרים ביועצים חיצוניים כדי לחפות על ההבנה המועטה בשיווק ובאסטרטגיהסגור
-
7.כמה טוב שבאת הביתה!מפרגן 04/2015/07הגב לתגובה זו3 5אושיית פרסום. ברוך הבא הביתה.סגור
-
שמא תקימו יחד את ״לקק לקק לקק לקק לקק ונשוך״ ? (ל"ת)טל 04/2015/09הגב לתגובה זו10 0סגור
-
6.קיפל רגליים וחזר לארץ.ירון 04/2015/07הגב לתגובה זו9 0הקסם המקומי לא עובד בניו יורק...סגור
-
5.הפרינט חוזר לחיים?דני 04/2015/07הגב לתגובה זו7 1עכשיו יחזרו לשדר את איים אבודים? מתי חיים יבין חוזר להגיש חדשות? פולקסווגן כנראה נערכים להשקת דגמי רטרו אחרת אין הסבר לבדיחה הזאתסגור
-
כי הפרסומאים של היום פשוט משובחים...דניאל 04/2015/08הגב לתגובה זו5 0דני, אני מניח שאתה פרסומאי בן 26 שבטוח שהשמש זורחת לו מהתחת. אז לידיעתך הדור שלך עושה חרא של עבודה בתחום הפרסום. ועוד לידיעתך, גדעון עמיחי הוא לא כזה עתיק. הוא הפרסומאי המעוטר ביותר בישראל והיה אחד המובילים עד לפני 3-4 שנים. חברת הדיגיטל של Y&R שאותה הוא הקים (ושאותה ניהל ערן גפן) היתה מהמובילות ופורצות הדרך שבענף. ואם תרים את הראש ותראה מה קורה מחוץ לשדרות רוטשילד או רמת החיל תגלה שבכל העולם יש פרסומאים מעולים וחדשניים שחצו מזמן את גיל 40 וגם 50.סגור
-
4.מנ״צתכלס 04/2015/07הגב לתגובה זו1 0המשרד הכי חסר יכולת בתעשייה. לא מכיר עבודת פרסום אחת טובה שהם אי פעם יצרו. בשביל זה עוזבים את אדלר?!?!?סגור
-
3.סוף סוף חדשה מרעננתיס מין 04/2015/07הגב לתגובה זו2 0ואני סבור שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.סגור
-
2.תלמד לרשום... פולקסווגן!!! (ל"ת)לשונאית 04/2015/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.קרדיטרק שאלה 04/2015/07הגב לתגובה זו1 0שם המשרד NO NO NO NO NO YES ישאר מקום ללקוח על המודעה או הסרט?סגור
-
NNNNYTLVHim 04/2015/07הגב לתגובה זו1 1WTF?סגור


