שיווק ופרסום
משקפיים זה בסיסי: תקציב הפרסום של 'אופטיקנה' עובר ממקאן תל אביב לגיתם BBDO
לאחר כ-6 שנים בקבוצת מקאן, תקציב הפרסום של רשת אופטיקנה עובר לגיתם BBDO. התקציב עומ במחירים ריאליים על כ-20 מיליון שקל לשנה
לאחר כ-6 שנים בקבוצת מקאן, תקציב הפרסום של רשת אופטיקנה ממשיך כמה צעדים במעלה רחוב ראול ולנברג ברמת החייל ועובר לגיתם BBDO. תקציב הפרסום של אופטיקנה עבר למקאן בשנת 2009 לאחר שנפרד מהמשרד בו טופל עד אז - שלמור אבנון עמיחי - תחת הסלוגן "התשוקה למשקפיים".
מזה שנים רבות, תקציב הפרסום של אופטיקנה הוא מהגבוהים בשוק הפרסום הישראלי. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום נאמד תקציב הפרסום של הרשת בשנת 2014 בכ-82 מיליון שקלים, במחירי מחירון. בפועל מדובר בתקציב שעומד על כ-20 מיליון שקלים שכ-50% ממנו מושקע בטלוויזיה. ב-2013 התקציב אף היה גבוה יותר ונתח הדיגיטל עמד על 55%, על חשבון האינטרנט שאז עמד על 7% בלבד.
ההוצאה לפרסום של אופטיקנה אינה זרה לשוק שבו היא פועלת. תקציב הפרסום של יריבתה, אופטיקה הלפרין, שהשקיעה רבות בפרסום במהלך השנה החולפת תחת הסלוגן "משקפיים זה מוצר צריכה בסיסי" עמד במהלך 2014 על כ-101 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-25 מיליון שקלים.
ממשרד הפרסום גיתם BBDO לא נמסרה תגובה לידיעה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.אימפריה שוקעתדני 05/2015/11הגב לתגובה זו3 0לצפות באימפריה שוקעת זה אף פעם לא דבר נעים. אפילו אם אתה לא מהמעריצים. זה מזכיר לי כוכבי כדורגל מזדקנים שפתאום ילדים עושים מהם צחוק. זה קורה לכולם. יום אחד גם מסי הגדול יובך על ידי שחקן צעיר. ועכשיו זה התור של מקאן. הם כבר כמה שנים הצל של עצמם. זה מה שקורה כשהיו"ר כבר לא מאמין בעבודה של המשרד שלו, כשהמנכ"ל הוא מישהו שאף אחד לא מעריך ושמי ששולטת שם בעניינים היא אשת כספים בלי הבנה בפרסום שבעיקר מתעניינת בהובלת אג'נדה פמיניסטית וקידום הפריפריה (ולא שיש לי משהו נגד האג'נדות האלו. להיפך! אבל זה לא יכול לבוא על חשבון מקצועיות וחדשנות). ולגיתם - כל הכבוד! עושה רושם שהתקופה פוסט עידן נוחי-מודי רק עושה טובה למשרד הזה ומשחררת אותוסגור
-
חחחחחחח חנה (ל"ת)עצוב 05/2015/11הגב לתגובה זו1 1סגור
-
4.הכל בזכות אידהיריב 05/2015/11הגב לתגובה זו2 0אשת הקריאייטיב שעשתה את השנתית שלה!!!!! ווהוווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!סגור
-
3.חולה על התגובה הזאתקופקיט שתיים 05/2015/10הגב לתגובה זו3 0ואני סבור שרק טוב יצא מהפרויקט הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות טעימים בסופו של דבר.סגור
-
2.חמישית ממקאן התאדוAIG+אופטיקנה 05/2015/10הגב לתגובה זו1 0יש בדרך עוד שניים.סגור
-
1.הסיבה ברורה.......קופיקט 05/2015/10הגב לתגובה זו9 1ואני סבור שרק טוב יצא מהפרויקט הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות טעימים בסופו של דבר.סגור
-
רואים את ההבדלאבו שוקרי המקורי 05/2015/10הגב לתגובה זו0 1ואני סבור שרק טוב יצא מהעתקה הזו. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.סגור
-
אלוהים בפרטים הקטניםקופיקט 05/2015/11הגב לתגובה זו0 0ואני סבור שרק טוב יצא מהתגובה הזו. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.סגור


