שיווק ופרסום
זורע וקוצר: משרד הפרסום יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של חריש
3 שבועות לאחר שבחרה בארד תקשורת למשרד היח"צ, המועצה המקומית משלימה את המערך התקשורתי עם בחירה ביהושע TBWA שהתמודד בגמר מול בורודה קפלן
בתום מכרז על תקציב הפרסום של המועצה המקומית חריש, שצפויה להפוך לעיר בשנים הקרובות, נבחר משרד הפרסום יהושע TBWA בבעלותו של רמי יהושע - כך נודע לאייס. על התקציב שצפוי לעמוד על כ-1.5 מיליון שקלים התמודדו בשלב הסופי יהושע ומשרד הפרסום בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי.
לבחירת משרד הפרסום קדמה הבחירה במשרד יחסי הציבור ארד תקשורת כמי שילווה תקשורתית את העיר העתידית. המהלך של המועצה לבחירת משרד יח"צ ומשרד פרסום חילוניים, מצביעה על הרצון למתג את העיר כישוב לאולכלוסייה הכללית, מה שבמגזר החרדי לא כל כך אוהבים, ובעיקר חוששים מהתכנית "לחלן" את הישוב שיועד בשלבים מוקדמים יותר עבור הציבור החרדי.
הישוב חריש הוקם עוד בשנות ה-80 כקיבוץ, ובהמשך ננטש. בשנות ה-90 הוקם על אדמות הקיבוץ הנטוש היישוב חריש. בשנת 2010 החליטה הממשלה לקדם הקמת עיר במקום, ומאז יצאו מספר מכרזים בהם זכו עמותות חילוניות, דתיות לאומיות וחרדיות.
ראש מועצת חריש, יצחק קשת מסר לאייס כי "היעד העיקרי שלנו הוא למתג את חריש כעיר הזוגות הצעירים של ישראל שמציעה חינוך מתקדם, עיר חכמה מבוססת טכנולוגיות מתקדמות, נגישות תחבורתית גבוהה ועוד. הבחירה ביהושע TBWA, אחד המשרדים הגדולים בישראל מגלמת עבורנו הבטחה גדולה והזדמנות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.יהושע טובים. אחלה אתגר! (ל"ת)תנו בראש 01/2016/31הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.מאז שנפטרו מארס הכל טוב:)ידידיה 08/2015/25הגב לתגובה זו0 0מתי אקליפטוס יבינו?סגור
-
3.איך מרויחים ממכרז כזה ?גיא 08/2015/24הגב לתגובה זו5 0כשמדברים על הזניית הענף, מציע להתייחס רגע למכרז של העיר חריש. ולא, אני לא מישהו שניגש למכרז והפסיד בו. לא ניגשתי בגלל הדברים הכתובים במכרז : "תמורה: העמלות מהמדיה יהוו תגמול מלא (לרבות רווח וכל ההוצאות של משרד הפרסום לרבות שכר עובדים, הוצאות ציוד, הוצאות ביטוח, הוצאות מנהלה, מסים, היטלים וכל תשלומי חובה המוטלים על משרד הפרסום וכיוצ"ב)עבור כל פעילות משרד הפרסום הכרוכה במתן השירותים, הן הישירות והן העקיפות, החל משלב הגשת ההצעה במכרז ועד להוצאתה בפועל. המועצה לא תשלם למשרד הפרסום כל תשלום מעבר לכך.המועצה תשלם למשרד הפרסום את התשלומים בגין רכישת המדיה כנגד חשבונית מס כדין.." וזה ממשיך עם זה : " משרד הפרסום יעביר את התשלום לספקי המדיה השונים ללא כל קשר בהעברת התמורה מצד המועצה." כמובן שמשרד הפרסום צריך לעמוד לרשות הלקוח בכל זמן שזה יחפוץ ו : "משרד הפרסום יידרש להעביר סקיצה ראשונה של כל מרכיב שיווקי/פרסומי לאישור/להגהה תוך 24 שעות מזמן קבלת "הבריף" מהמועצה.." עכשיו, אם כל התמורה למשרד הפרסום היא מעמלות המדיה, איך בדיוק משרד הפרסום אמור להרויח מהעבודה ? זה בהנחה שכולם עובדים היום בהגינות ולא מחייבים מלמעלה ומלמטה וסגור
-
מלמעלה, מלמטה, מכל הצדדיםחי בסרט 08/2015/24הגב לתגובה זו0 0הגינות היא מילה שלא קיימת בלקסיקון של הלקוחות ושל משרדי הפרסום. כולם גונבים מכולם וסוחטים אחד את השני.סגור
-
2.הם לא הפסידו את זה כבר לפני שנה? (ל"ת)טוב 08/2015/24הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.בורודה קפלן זה משרד אמיתי? (ל"ת)חבר שואל 08/2015/24הגב לתגובה זו0 2סגור


