שיווק ופרסום
פרסמן יבוא לקחת את הפרס? באומן בר ריבנאי - היחיד עם שורטליסט בתחרות ה-CLIO
עם פרסום רשימות השורטליסט בתחרות הפרסום הניו יורקית המכובדת - באומן בר ריבנאי הוא הנציג השיראלי היחיד שעשוי לזכות במדליה עבור המהלך לשאזאם
משרד הפרסום באומן בר ריבנאי הוא היחיד מישראל עם שורטליסט בתחרות הפרסום הוותיקה והמוכבדת CLIO הניו יורקית, שבה שפט השנה טל ריבן מאדלר חומסקי.
באומן התברג ברשימת הפיינליסטים שעשוים לזכות באחת המדליות עם הקמפיין הבינלאומי שהוביל השנה עבור האו"ם לרגל יום בריאות האוזן הבינ"ל שצוין ב-3 במארס. במשרד הפרסום חברו לאפליקציית זיהוי השירים הפופולארית בעולם Shazam. משתמשי האפליקצייה שמותקנת על 600 מיליון מכשירי סמארטפון מסביב לעולם קיבלו באותו היום הודעה, בזמן שהפעילו את האפליקציה כדי לזהות שיר, שבה נכתב: Listening, but hardly hearing ובתחתית המסך נכתב: Protect your hearing. once you lose it, it wont come back. ובעברית: "מקשיבים, אך בקושי שומעים. שמרו על השמיעה שלכם. ברגע שתאבדו אותה, היא לא תשוב אליכם".
הלקוח, אם ניתן להגדירו כך במקרה הזה, הוא ארגון WHO - World health organization - זרוע הבריאות הציבורית של האו"ם. הקמפיין נכלל ברשימת השורטליסט בקטוגריית CLIO MUSIC דיגיטל/סושיאל.
קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב: נדב פרסמן, מנהל קריאייטיב: ערניר, קופירייטיר: רונן קורנברג, ארט: ניב הרצברג, סמנכ"לית לקוחות: מאיה סלומון, פלניניג: דיוויד קוזמין, תמי שלוסברג, אווה חסון וסיוון רמתי, מפיקה: מאיה פלמון.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.דיוויד קוזמין מלך (ל"ת)דנה עמית 09/2015/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.אווה חסון האלופה! (ל"ת)עמית דנה 09/2015/07הגב לתגובה זו2 0סגור


