שיווק ופרסום
מהלאמה של זרחוביץ' למריאנו - המורה לנהיגה: הנה הפרסומת החדשה של AIG
מתחילים מחדש - חברת הביטוח AIG מוציאה לדרך את הקמפיין בכיכובו של מריאנו כמורה לנהיגה "אפי" תחת אסטרטגיה חדשה של 40% הנחה בביטוח המקיף ל"נהגים טובים"
כשבועיים לאחר שהודיעה על הפרזנטור החדש שיוביל את מהלכי הפרסום שלה, חברת הביטוח AIG משיקה את הקמפיין בכיכובו של השחקן וכוכב ארץ נהדרת מריאנו אידלמן.
כזכור, מריאנו נכנס לנעליו של ערן זרחוביץ', חברו לארץ נהדרת, שהיה הפנים של AIG בשנתיים האחרונות בתפקיד הלאמה, תחת האסטרטגיה של ביטוח בהתאמה אישית בהובלת משרד הפרסום מקאן תל אביב. כיום מטופל תקציב הפרסום של החברה במשרד הפרסום ראובני פרידן IPG שמציגים את מריאנו כמורה לנהיגה "אפי" - הדמות שתוביל את שפת הקריאייטיב החדשה תחת אסטרטגיה מעודכנת המעודדת נהיגה טובה בישראל.
המהלך יכלול שורה של מהלכים ביניהם קמפיין פרסומי רחב, פעילויות שטח, פעילות קהילתית ועוד. במסגרת האסטרטגיה תציע AIG ל"נהגים טובים" עד 40% הנחה בביטוח המקיף לרכב. החברה מציעה מסלול ביטוח ייחודי ובלעדי, במסגרתו נהגים טובים זוכים להנחות משמעותיות במחיר הביטוח המקיף לרכב, באמצעות מערכת AIG Safe Drive, המספקת לנהגים משוב על ביצועי הנהיגה שלהם ומאפשרת להם גם לשפר את נהיגתם. המערכת בוחנת התנהגויות מסוכנות בכבישים דוגמת מהירות גבוהה, תאוצות ופניות חדות, בלימות פתאומיות ועוד, ומדרגת את איכות הנהיגה. בעתיד גם תשיק החברה אפליקציה ייעודית שתספק התראות וחיווי בזמן אמת לנוהג ברכב אודות נהיגתו.
"אפי" מורה הנהיגה שאותו יגלם מריאנו, הוא דמות קומית ומוקצנת של מורה לנהיגה מקומי, המלמד את תלמידיו כיצד להתמודד בכבישי ישראל הסואנים. לראשונה בחברת הביטוח, הקמפיין יהיה מבוסס דיגיטל, ויעלה בתחילה ב-Youtube ובפייסבוק, ולאחר מכן בפלטפורמות המסורתיות - טלוויזיה, רדיו ושלטי החוצות. עלות הקמפיין מוערכת בכ-8 מיליון ש"ח.
גיל שגיב, סמנכ"ל השיווק של חברת הביטוח: "AIG מתייחסת לנהיגה טובה כאל ערך, ופועלת רבות בכל העולם כדי לשפר את איכות הנהיגה. אנחנו מאמינים שנהיגה טובה תורמת בראש ובראשונה לחברה ולאיכות החיים של כולנו. אם כולנו ננהג טוב יותר, כולנו נרוויח, גם בחיים, וגם במחיר הביטוח".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(9):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.בטיחות בדרכיםאילן 11/2015/16הגב לתגובה זו0 1כאילו לעודד או להסית נהגים נגד החוק אכזבה לחברת ביטוח AIGסגור
-
4.אני מתה על מריאנו!!שקד פרסומאית על 11/2015/15הגב לתגובה זו3 0הוא היה הבויפרינד שלי בתיכון!!! אוהבת אותך!!!!סגור
-
עשיתי לייק לעצמי! (ל"ת)שקד פרסומאית על 11/2015/16הגב לתגובה זו1 0סגור
-
3.הגיוניאייל 11/2015/15הגב לתגובה זו1 0באה חברת ביטוח אחת ומחליטה לעשות קמפיין שבה מופיעה פרחה ישראלית חמודה - המזכירה של שוקה. ארץ נהדרת... כולם מתים על הקמפיין הזה ולכן באה חברת ביטוח שנייה (טוב נו, זו אותה חברה) ומחליטה גם ללכת על קמפיין מצחיק. הפעם לא פרחה אלא עארס. ובשביל להפוך אותו לחמוד מחפשים אותו ליונה... גם הולך אחלה. ואז באה החברה השלישית מביאה כוכב ארץ נהדרת ומחפשת אותו ללאמה. באופן מפתיע המהלך נכשל. כל כך נכשל עד שהם מחליטים להחליף משרד פרסום. עושים מכרז ארוך ומתיש, בוחרים משרד גדול ומוביל, מתלבטים במשך חודשים ו... יוצאים עם עוד קמפיין הומוריסטי עם עארס (הפעם מורה לנהיגה) מבית ארץ נהדרת. את כל התגובה הזאת היה אפשר לתמצת במשפט אחד - עולם הפרסום הישראלי.סגור
-
2.מדהים איזה שינוילמה 11/2015/12הגב לתגובה זו7 1קודם הם עשו מערכון עם סלב מחופש, ועכשיו הם עשו מערכון עם סלב מחופש. AIG, סודה סטרים ודומיהם. המחלה אצל הלקוח והוא מדביק כל משרד פרסום שלא מתחסן בפניהםסגור
-
1.לא. לא. לא. לא. לא! (ל"ת)ג.ע. 11/2015/12הגב לתגובה זו7 1סגור
-
טועהשי 11/2015/12הגב לתגובה זו0 0מה פתאום - לא. לא. לא. לא. לא! פספסת לפחות עוד פעמיים ״לא״ ועוד שני סימני קריאה - לא. לא. לא. לא. לא. לא. לא!!!סגור
-
צודק גדעון. לא. לא. לא. לא. לא! (ל"ת)אוחנה 11/2015/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
צודק (ל"ת)ד.פ. 11/2015/12הגב לתגובה זו1 1סגור


