שיווק ופרסום

"אצלנו את תמיד המלכה": פתאל עפה על הפאדיחה ושלחה למיס קולומביה סרטון מיוחד

בתשדיר, ניתן לראות את מלונות הרשת כאשר הקריין מזמין את מיס קולומביה, בספרדית כמובן, להתארח באחד ממלונות פתאל בישראל, תוך שעות זכה הסרטון למעל 50 אלף צפיות בקולומביה
משה בנימין | 
מיס יוניברס (צילום יח"צ)
התקרית ההזויה בתחרות מיס יוניברס מלפני מספר ימים, אז טעה המגיש סטיב הארווי בזהות הזוכה בתחרות, הפכה לכר פורה עבור קמפיינים ויראליים, בעיקר בסושיאל. קמפיין חדש שעלה לאוויר ודוהר על השיח האינסופי והפרסום הרב של הנושא שייך לרשת פתאל ומשרד הפרסום יהושע TBWA שמציעים למיס קולומביה לבוא להתארח בארץ על חשבון רשת המלונות כי אצלם "היא תמיד המלכה".
משרד הפרסום הפיק סרטון ויראלי בספרדית עבור הרשת, וזה הופץ ברשתות החברתיות בקולומביה. בסרטון מזמינה רשת פתאל את המתמודדת מקולומביה - אדריאנה גוטיירז - להיות תמיד מלכה ברשת מלונות פתאל ועל חשבונם. אנשי הקריאייטיב של יהושע אומרים כי "חלק מה-DNA של יהושע הוא הערנות להזדמנויות תקשורתיות ומתן פתרונות יצירתיים ב-REAL TIME על מנת ליצור ערך שיווקי ופרסומי ללקוחות שלנו. בחרנו למנף את הבלבול בתחרות "מיס יוניברס"  על מנת לחזק את הבולטות והשיח עבור מלונות פתאל, באופן יצירתי עם חשיבה מחוץ לקופסא, תוך הרמת מהלך בזמן קצר כדי לתפוס את ההזדמנות בזמן".

 ?

Para La informacion de Ariadna Gutierrez-Ar?valola invitamos a hospedarse en uno de nuestros hoteles para ser la reina que realmente eres.El vuelo y la estadia son por nuestra cuenta. Vienes?

Posted by ‎רשת מלונות פתאל‎ on Wednesday, December 23, 2015

בתשדיר, ניתן לראות את מלונות הרשת כאשר הקריין מזמין את מיס קולומביה, בספרדית כמובן, להתארח באחד ממלונות פתאל בישראל, תוך שעות זכה הסרטון למעל 50 אלף צפיות בקולומביה. זהו תשדיר שני שמשרד הפרסום מייצר עבור רשת מלונות פתאל מחוץ לגבולות ישראל. בתחילת השנה, היה יהושע למשרד הפרסום הישראלי הראשון שהעלה פרסומת בזמן הסופרבול האמריקאי תחת הכותרת: בסופרבול אנחנו לא מבינים אבל באירוח כן.  

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה