שיווק ופרסום
תעשו עם זה משהו: הג'ינג'י של יהושע TBWA מככב בסרטון סיכום השנה של המשרד
חזקוש ישורון שהצטרף לפני מספר חודשים מטוויסטד, מככב בסרטון סיכום השנה של יהושע TBWA שפורסם הבוקר. צפו
משרד הפרסום יהושע TBWA שעבר השנה כמה מהפכים פרסונליים (כשחושבים על זה, עוד שנה אופיינית למשרד) מסכם את שנת 2015 ומתכונן לשנה הבאה עם סרטון משרדי שעלה הבוקר (יום ה) לאוויר.
כאמור, השנה הצטרפו למשרד לא מעט פנים חדשות, וביניהם טאלנט צעיר ומבטיח בשם חזקוש ישורון שהגיע מטוויסטד. ישורון, הג'ינג'י של המשרד, נבחר להוביל את סרטון סיכום השנה כשהרעיון שעליו בנוי התסריט הוא הנסיון לדחוף בכוח מהלכים של RTM - Real time marketing.
מסכמים את 2015: מכירים את הפירסומאים האלה שמנסים לעשות Real Time Marketing... ובהגזמה? אז זהו, שגם אנחנו.
Posted by פרסום יהושע TBWA \ Yehoshua on Wednesday, December 30, 2015
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.חזקוש. הקונטרה האולטימטיבית למירוש. חוץ מהכיפה.... (ל"ת)אלי 12/2015/31הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.חחח מעולה!! (ל"ת)עובדיה 12/2015/31הגב לתגובה זו1 0סגור
-
3.חזקושורוןנילס 12/2015/31הגב לתגובה זו0 0חמוד הג'ינג'י הזה. באמת אחלה גברסגור
-
2.לא מצחיקיורם 12/2015/31הגב לתגובה זו0 4מצד שני, כל המשרד הזה לא מצחיקסגור
-
1.מפרגן! זה עובד :) (ל"ת)יורם 12/2015/31הגב לתגובה זו4 0סגור


