שיווק ופרסום
איל הובר לוי מביא קבלות: dsay פותחת שנה עם 2 תקציבים חדשים
חברת הדיגיטל dsay מקבוצת דרורי ארועטי ברמן שבראשה עומד איל הובר לוי המשמש כמנכ"ל ושותף פותחת את שנת 2016 במומנטום חיובי. לאחרונה זכה המשרד בתקציב הפרסום של עמידר בתום מכרז שבו התמודדו מול ענבר מרחב G ו-LEAD. חלק הדיגיטל של עמידר יטופל ב-dsay שהיתה פקטור משמעותי במכרז עצמו.
בנוסף רושמת dsay הישג נוסף עם קבלת תקציב הפרסום של יבואנית מוצרי החשמל קלינטון סחר המייבאת לישראל את מוצרי TEKA ו-NORMANDE שטופלו בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום לעומק התודעה. הזכיה של dsay בתקציב 'קלינטון סחר' כוללת את הטיפול במותגים אלו גם במשרד האם - דרורי ארועטי ברמן בגזרת האופליין. תקציב הדיגיטל המוערך של קלינטון סחר ל-2016 מוערך בכמיליון שקלים. תקציב האופליין צפוי לעמוד על כ-4 מיליון שקלים.
אסי ארביב, הבעלים של 'קלינטון סחר': "ההחלטה להעביר את מלוא התקציב באה בזכות הפעילות המוצלחת שלנו עם d-say ברבעון האחרון של 2015".
איל הובר לוי, מנכ"ל d-say ושותף: "זו דרך נפלאה להתחיל את השנה החדשה. אני מברך על הצטרפותם של שני הלקוחות ומאמין כי זה סימן לבאות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(11):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
11.תותח על (ל"ת)אורי 01/2016/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
10.חחח בדיחה המאה ??יוגב 01/2016/10הגב לתגובה זו0 0הובר לוי קשקשן אחד גדול !סגור
-
9.מלך הסליםארא 01/2016/07הגב לתגובה זו0 0היה מדריך שלי בצופיםסגור
-
8.סחטיין להובר ולדי סיים. עושים אחלה עבודה (ל"ת)the the 01/2016/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.החוק השלישי של הפרסום: אם לקוח חושב שאתה חיתול חד פעמי - תחליף אותו (ל"ת)אלי 01/2016/07הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
6.קלינטון סחר? חחחחחה (ל"ת)אלי 01/2016/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.מישהו יודע?בר ר. 01/2016/07הגב לתגובה זו1 0אם הוא פנוי?סגור
-
4.תותחתמיר 01/2016/07הגב לתגובה זו1 0כל הכבוד בחור מוכשרסגור
-
3.מלךדני 01/2016/07הגב לתגובה זו1 0בהצלחה מלך!סגור
-
2.קבלותהמקובל 01/2016/07הגב לתגובה זו1 0גם אני מביא קבלות. כל חודש לרואה חשבון. תכתבו גם עלי בבקשה.סגור
-
1.בהצלחה אייל (ל"ת)גרי 01/2016/07הגב לתגובה זו0 1סגור


