שיווק ופרסום

תקציב הפרסום והיח"צ של יבואנית מוצרי החשמל OIG - יטופל במשרד BB&A

תקציב הפרסום והיח"צ של החברה צפוי לעמוד על כ-1.8 מיליון שקלים בשנה
משה בנימין |  5
BB&A. מימין: קובי אמזלג, ערן קליגר ומוטי בן בכר (צילום יח"צ)
תקציב הפרסום והיח"צ של חברת OIG, יבואנית ומשווקת מוצרי החשמל, יטופל ב-BB&A של קובי אמזלג, מוטי בן בכר וערן קליגר - כך נודע לאייס.
BB&A ו-Kliger/BB&A יטפלו בכל פעילות התקשורת השיווקית של החברה הנאמדת בכ-1.8 מיליון שקלים בשנה. OIG היא חברה משפחתית הפועלת בשוק מוצרי החשמל כבר יותר מ-20 שנה. בין מותגיה: ייבוא בלעדי של מסחטות הבריאות Hurom, מותג הפרמיום DAVO, מותג הקיטור האיטלקי POLTI והמותג Novo.
איציק ועופר גבאי, בעלי OIG: "שנת 2016 הולכת להיות שנה משמעותית במיוחד עבורנו כחברה, שנת פריצה וצמיחה. שמנו לעצמנו מטרה להכניס את מסחטות הבריאות המתקדמות בעולם לכל בית בישראל, ואני בטוח שהצוות המקצועי של BB&A הוא השותף האסטרטגי הנכון לדרך. שיהיה לנו בהצלחה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כל הכבוד
    יובל 02/2016/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המשרד צעיר ומתחיל להתפתח וכאשר יהיה גדול לא יוכלו לעצור אותם נראה לי מאוד הגיוני דווקא הייתי הולך עליהם
    סגור
  • 3.
    משרד מקצוען!!
    נעמה 02/2016/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אלופים אחד אחד
    סגור
  • 2.
    הקורא בראשי תיבות
    רש"י 02/2016/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    BB&A יטפלו בOIG ויעשו להם פרסום KK
    סגור
  • 1.
    קליגר
    יעלה 02/2016/01
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הוא למד איתי והפגין חוסר כישרון והבנה מוחלטים בכל מה שקורה.
    סגור
  • מלך!! (ל"ת)
    קליגר המלך!!! 02/2016/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור