שיווק ופרסום

OTF בחרה ב-Gofman Creative עם כניסתה לישראל: תשקיע 2 מיליון ד' בפרסום

רשת מועדוני הכושר הבינ"ל שמפעילה יותר מ-400 סניפים ב-81 מדינות, ויתרה על הליך מכרזי ובחרה ב-Gofman שיקיים פעילות קד"מ בדיגיטל, מיתוג אירועים ומסיבת קיץ
אלכסנדר כץ | 
רשת הכושר OTF (צילום יח"צ)
משרד הפרסום והמיתוג Gofman Creative זכה בתקציב הפרסום של רשת מועדוני הכושר הבינ"ל OTF (Orangetheory FITNESS ). כבר בימים הקרובים יעלה קמפיין השקה לקראת פתיחתו של סניף ראשון בכפר סבא וקראת פתיחת סניפים נוספים בישראל.
רשת OTF הוקמה ב-2009 בפלורידה שם ממוקם מטה החברה כיום, ומאז צמחה ל-416 סניפים שפועלים ב-81 מדינות, ועוד 361 סניפים שנמצאים כעת בהקמה.
לקראת הכניסה לישראל לא קיימה החברה הליך מכרזי על התקציב, אלא בחרה ב-Gofman Creative. התקציב עצמו בסך של כ-8 מיליון שקלים יתפרס על פני השנה הקרובה, ולא צפוי לכלול פעילות בטלוויזיה, אלא פעילות קד"מ בדיגיטל, בדגש על רשתות חברתיות ומיתוג אירועים שונים, בהם אירוע הפתיחה ומסיבת קיץ.
ב-Gofman Creative אישרו את הפרטים מסרו כי "ניהול מותג בינ"ל שונה במהותו מניהול מותג מקומי. אנו רואים בהשקת והובלת המותג חדש בארץ אתגר מעניין ושונה במיוחד. אנחנו מודים ל-OTF על האמון והבחירה בנו וגאים ומתרגשים להוביל את הקמפיין לדור הבא של מועדוני הכושר בישראל".
תגיות Gofman Creative | OTF
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה