שיווק ופרסום

מכרז קק"ל: אדלר, באומן, ראובני פרידן ויהושע בפנים

על פי תקציב קק"ל, הוצאות הפרסום כוללות בנוסף לשיווק ופרסום בדיגיטל, עיתונות וטלוויזיה, גם מרכיב משמעותי של תוכן שיווקי שעשוי להוות פרמטר שייבחן בקפידה בהצעות הקריאייטיב של משרדי הפרסום
משה בנימין |  3
המכרז על תקציב הפרסום של קרן קיימת לישראל מתקדם לשלב הבא בו יציגו המשרדים בפני הנהלת הארגון, כחלק ממכרז תלת שלבי שכולל עמידה בתנאי הסף, פרזנטציות ובחינת ההצעה המסחרית. לאייס נודע כי במכרז צפויים להתמודד 4 משרדים: אדלר חומסקי, באומן בר ריבנאי, ראובני פרידן ויהושע TBWA.  
לא בכדי, 4 המשרדים המתמודדים על התקציב, צמודים אחד לשני בדירוג יפעת בקרת פרסום שהתפרסם לאחרונה. אדלר במקום ה-2, באומן ב-3 וראובני פרידן ויהושע TBWA תופסים את המקום ה-4 יחד. על פי יפעת בקרת פרסום, היקף התקציב של קק"ל עמד בשנת 2015 על כ-22 מיליון שקלים, המחירי מחירון, המהווים בפועל כ-10 מיליון שקלים.
ב-5 השנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד הפרסום מקאן תל אביב. בחודשים האחרונים הפסיקו הצדדים את ההתקשרות וקק"ל החליטה לצאת למכרז הנוכחי, למרות שהיא אינה מחויבת לעשות זאת על פי חוק חובת מכרזים. 
על פי תקציב קק"ל, הוצאות הפרסום כוללות בנוסף לשיווק ופרסום בדיגיטל, עיתונות וטלוויזיה, גם מרכיב משמעותי של תוכן שיווקי שעשוי להוות פרמטר שייבחן בקפידה בהצעות הקריאייטיב של משרדי הפרסום.  
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ראובני משרד פח!!! (ל"ת)
    בענף 07/2016/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מרמור...
    jo 07/2016/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עושה קמטים בפנים. מה קרה? שוב לא עמד לך בסופש?
    סגור
  • 1.
    ושום מילה על זה שרמי יהושע הוא חבר של דני עטר?
    יוחנן המקביל 07/2016/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לדעתי הוא גם זה שהריץ אותו לבחירות במועצה האזורית גלבוע.
    סגור