שיווק ופרסום
והפעם Z של ציבלין: קמפיין סנאפצ'ט לגלובוס מועתק מנטפליקס בצרפת?
טכנולוגיית החלפת הפנים בסנאפצ'ט מובילה את הקמפיין שלגלובוס מקס באמצעות סוכנות Z של ציבלין. אך אם במקוריות עסקינן - מהלך זהה, באותו הקונספט ועבור מותג מעולם תוכן דומה - טלוויזיה וקולנוע - הושק לפני 3 חודשים בצרפת עבור נטפליקס
עוד לא סיימנו לדווח על ההעתקה של הקמפיין בכיכובו של ריקי ג'רוויס על ידי teenk, בכיכוב עופר שכטר וכבר יש מועמד חדש לתואר ה"השראה" של השבוע.
הפעם זה מגיע מכיוון Z - סוכנות הפרסום שפועלת תחת משרד הפרסום 'ציבלין' ומתמחה במהלכים ויראליים. קמפיין חדש של Z עלה לאחרונה להשקת הסרט יחידת המתאבדים, במסגרתו הוצבו פוסטרים של כוכבי הסרט שלצידם מודפסת דמות שבמקום ראשה מופיעה הזמנה לקהל הרחב להצטלם ובאמצעות אפליקציית סנאפצ'ט לבצע את החלפת הראשים.
החלפת פנים בסנאפצ'ט - המהלך לנטפליקס שעלה בצרפת
התמונות של Z בישראל
על פניו מדובר במהלך נפלא שגם מתאים לקהל היעד של הסרט - אותו קהל צעיר שאפליקציית סנאפצ'ט היא אחת הפופולריות שמותקנות על מכשירי הטלפון החכמים שלהם, ונמצאת בתדירות שימוש גבוהה. אך אם במקוריות עסקינן - מהלך זהה, באותו הקונספט ועבור מותג מעולם תוכן דומה - טלוויזיה וקולנוע - הושק לפני 3 חודשים בצרפת, שם נטפליקס הציגה ברחובות פוסטרים של הסדרות המובילות שלה, עם סימון על הפוסטר לראשו של המצטלם, עבור החלפת הפנים בסנאפצ'ט.
גיא בורנשטיין, מנכ"ל Z מסר בתגובה: "כמובן שלא ידענו על הקמפיין הצרפתי, (שעלה מעט לפנינו) והצענו את המהלך ללקוח הרבה לפני שהוא עלה. בינתיים גילינו מהלכים נוספים שעשו שימוש קריאייטיבי דומה בטכנולוגיה הזו, בארצות הברית, בנורבגיה ועוד - ואנחנו שמחים על כך. טכנולוגיית ה"פייס סוואפ" של סנאפצ'ט, שזמינה ומשגעת את הצעירים בעולם כבר למעלה מחצי שנה, היא השראה למשרדי פרסום רבים בעולם. אנחנו לא מבינים עד הסוף את האייטם: Z היו הראשונים שהשתמשו בטכנולוגיה הזאת במהלך פרסומי מגניב בישראל. מן הסתם, כל קמפיין שמשתמש בטכנולוגיה הזאת יראה דומה. המהלך זוכה להצלחה כבירה בארץ. המייל שלי, אגב, למי שמעוניין להשתמש בטכנולוגיות חדשות באופן יצירתי למותג שלו: guy@zivlin.com".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(9):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.תגובות קנאה פתאטיות של המתחרים פהערן 08/2016/04הגב לתגובה זו1 0חבר'ה מצוינים בציבלין אכפתיות לקמפיינים שנדיר למצא במשרדים אחריםסגור
-
5.חבר'ה אל תשכחו להשתמש במייל של בורנשטייןנועם 08/2016/03הגב לתגובה זו1 2ולמלא אותו בכל האתרים שמחייבים אתכם למלא כתובת מייל בשביל ספאם.סגור
-
ספאם מגיע לתקיית ספאם גאון (ל"ת)ג. 08/2016/04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.קריאטיב לצעירים זה רק טינק (ל"ת)בייבס 08/2016/03הגב לתגובה זו2 6סגור
-
לול. בדיחה נהדרת (ל"ת)שבי 08/2016/04הגב לתגובה זו0 1סגור
-
3.״לא ידע״- הקמפיין זכה בקאןיקי 08/2016/03הגב לתגובה זו2 2מביך.סגור
-
יש קישור לזכייה? (ל"ת)שי 08/2016/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.לא ממליץ להתשמש בשירות של Z או ציבליןלקוח לשעבר 08/2016/03הגב לתגובה זו3 4לא מביא תוצאות טובות, הייתי אומר עבודה חאפרית ולא נעימה.סגור
-
1.כמה יצורים שחצנים וכלומניקים יש בעולם הפרסום הישראליעולב 08/2016/02הגב לתגובה זו5 6הקמפיין של נטפליקס היה לפני כמה חודשים ואין אחד שלא שמע עליו. מאז עשו גם בארץ עוד כמה דברים בסגנון ל-HOT ועוד. זה כבר העתק של העתק כמה זחיחות יש ליצור הזה בורנשטיין שהוא עוד מפרסם את המייל שלו למי שמחפש טכנולוגיות חדשניות. הוא מתאים למשרד הפח שהוא עובד בוסגור


