שיווק ופרסום
על רקע המאבק לסגירת חנויות בשבת: קמפיין חדש לטיב טעם
הקמפיין בהשקעה של כ-2 מיליון ש', יעלה בטלוויזיה, בדוגיטל ועוד. הוא מגיע על רקע "חוק המרכולים". בערוץ 7 כינו את הקמפיין החדש "פרובוקטיבי"
רשת הקמעונאות טיב טעם תעלה הערב (יום ד') בקמפיין פרסומי הקורא לחופש הבחירה בעריכת קניות בשבת. הקמפיין מושק כשברקע "חוק המרכולים" שיזם שר הפנים אריה דרעי.
המטרה של טיב טעם היא להמשיך ולהפעיל את חנויותיה בשבת, מקור הכנסה גדול לרשת, מהיחידות בישראל שפועלות בסוף השבוע, יחד עם רשת המרכולים AMPM, ורשתות מרכולים קטנות יותר, בעיקר בתל אביב וסביבתה. החוק גם מתייחס למתחמי הקניות הגדולים הפועלים בשבתות, כגון מתחם שפיים.
בטיב טעם מכנים את הקמפיין כ"מאבק חברתי" והסלוגן שלו הוא "טיב טעם - החופש לבחור". לדברי אנשי הרשת, הקמפיין "תומך בחופש של כל אדם לבחור באורח החיים המתאים לו, החופש לבחור לאכול כשר או לא, החופש לעשות קניות גם בשבת". היקף ההשקעה בקמפיין עומד על כ-2 מיליון שקלים והוא יעלה בכל ערוצי הטלוויזיה, דיגיטל, רשתות חברתיות, דיוור לחברי המועדון, תקשור בסניפים ועוד.
מנכ"ל קבוצת טיב טעם עדי כהן אומר כי "טיב טעם מייצגת את הישראליות הליברלית המושתת על היות מדינת ישראל רב- תרבותית ברוח מגילת העצמאות. הישראליות המאפשרת לכל אחד ואחת מאתנו לבחור כיצד אנו רוצים לחיות את חיינו, על פי אמונתנו וטיב טעם, העומדת בחזית המאבק לחופש הבחירה, מזכירה שיש לכולנו את חופש הפעולה לבחור ולנהוג כרצוננו גם בסופי שבוע".
לדבריו, "בקמפיין ניתן לראות את הישראליות על כל גווניה החל מחילוניים, דתיים, מסורתיים וליברלים המבקשים לחיות בחופש מוחלט בשוויון חברתי ומדיני ללא הבדל דת , גזע ומין. חופש דת, חופש המצפון חינוך ותרבות ברוח מגילת העצמאות".
עם תיקשור ההודעה היום על הקמפיין, כינו אותו באתר ערוץ 7 – הפונה לציבור הדתי-לאומי – כ"קמפיין פרובוקטיבי". באתר ציינו כי "הקמפיין יעלה בכל ערוצי הטלוויזיה, דיגיטל, רשתות חברתיות, דיוור לחברי המועדון, תקשור בסניפים ועוד", והוסיפו כי טיב טעם מוכרת טריפות ופתוחה בשבתות. נראה כי סביב הקמפיין עוד צפויים ביקורות של גופים שמרנים ודתיים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.מעולהדני 03/2018/08הגב לתגובה זו0 0רעיון מעולה ביצוע מעולה משרד מעולהסגור
-
3.קטן חכם רולוונטיקולגה מפרגנת 03/2018/08הגב לתגובה זו0 0מניח שזה לקוח עם תקציב לא גדול, שמייצר תוצר קטן וחכם שרלוונטי ומדויק לקהל היעד שלו מחזק את הקהל מחזק את המותג וכנראה יקבל קרדיט אצל קהלים חדשים. ותיזמון בנ"Z (*מוסקל אתה ילד נודניק)סגור
-
2.רעיון בסדר למקאן. רע ללקוח. אבל ראבאק, הוא חתם על הצ'ק! (ל"ת)מניות הפרסום בקריסה. 03/2018/07הגב לתגובה זו0 2סגור
-
1.רעיון ענק של מקאןיורם 03/2018/07הגב לתגובה זו3 2היחידים שמצליחים היום לבלוט מעל השארסגור
-
נו באמת. מגיבים לעצמכם כאילו אתם איזה משרד עם 4 אנשים בראשון לציוןייי 03/2018/08הגב לתגובה זו0 1קצת מודעות עצמיתסגור


