שיווק ופרסום

עסקת הענק של ברעם: 45 מיליון שקל לשלט דיגיטלי על עזריאלי

מבדיקת אייס עולה כי אף קמפיין פוליטי לא יעלה עליו עד ליום הבחירות משום שצבר ההזמנות מראש של מפרסמים עתידיים תופס את כל מלאי הפרסום
משה בנימין |  4
שלט דיגיטלי בעזריאלי (צילום ברעם)
חברת שילוט החוצות ברעם פרסום מקורי בבעלותו של גיא ברעם תשיק שלט חוצות דיגיטלי על גבי קניון עזריאלי בתל אביב באחת העסקאות המושקעות ביותר בתחום החוצות. ברעם ישלם 45 מיליון שקל על שימוש ל-10 שנים בשלט שיציג טכנולוגיה מתקדמת בעלת רזולוציה גבוהה. 
עסקת הנדל"ן (למעשה) נחתמה מול קניון עזריאלי כאשר עיריית תל אביב נהנית מאגרת השילוט שתשלם ברעם. גודלו של השלט הוא 100 מטר רבוע ולדברי החברה הוא השלט הדיגיטלי הגדול ביותר בתל אביב. הוא יפעל גם בשעות היום ברזולוציה של 4K וייחשף לכחצי מיליון איש בכל יום, כולל הנוסעים בציר דרך בגין ויציאות איילון דרום וצפון, כמו גם תנועת הולכי רגל באזור הקריה, עזריאלי ותחנת רכבת השלום. 
בהשקעה של 45 מיליון שקל ל-10 שנים, המשמעות היא שהחברה תדרש להרוויח על השלט יותר מ-4.5 מיליון שקל (כולל מיסי עירייה והוצאות נוספות) בכל שנה כדי להיות רווחיים. מנגד, בשונה משלטי החוצות הסטטיים המסורתיים, שלט החוצות הדיגיטלי מאפשר הצגה של יותר מקמפיין אחד ובנוסף לזאת מוריד את עלויות ההפקה ל-0 מכיוון שהצגת הקמפיינים מסתכמת בהעלאת קובץ בלבד ללא צורך במתקינים כפי שנהוג בשלטי נייר/בד. 
בחברה מסבירים לאייס כי ההגבלה תהיה ל-6 קמפיינים בו זמנית בלבד כדי להעניק לכל מפרסם את זמן המסך הראוי. הצגת הקמפיינים מסונכרת גם לזמני הרמזורים בצומת, כל שהחשיפה לנהגים בצומת תהיה מיטבית ככל האפשר. השלט יתחיל לפעול בתחילת חודש מרץ ומבדיקת אייס עולה כי אף קמפיין פוליטי לא יעלה עליו עד ליום הבחירות, ולא מטעמים אידאולוגיים של החברה אלא משום שצבר ההזמנות מראש של מפרסמים עתידיים תופס את כל מלאי הפרסום עד לבחירות ויותר.  
גיא ברעם, מנכ"ל ובעלי החברה: "חטיבת הדיגיטל של ברעם פעילה מזה כשנתיים בפריסת מסכי ענק ברזולוציות גבוהות בתוך קניונים ועל גבי קירות של מבנים חיצוניים. שילוט על גבי מסכים דיגיטליים מציע יתרונות רבים למפרסם הן מבחינת עלויות והן בהעברת מסר, כאשר לקוח הרוכש שלט לשבוע, יכול להעביר מספר מסרים לפי בחירתו ואף להתאים את הקמפיין בהתאם למזג האוויר ביום מבוקש, או להפוך את השלט לאינטראקטיבי עם הקהל".
עוד מוסיף ברעם, כי "פעילות שילוט חוצות באמצעות מסכים דיגיטליים גדולים מוכרת מהערים הגדולות והמרכזיות בעולם, כמו ניו יורק ולונדון. העניין של מפרסמים בישראל בשילוט זה הולך וגובר ואני מאמין שלא ירחק היום עד שנייצר לנו את 'כיכר פיקדילי' או ה'טיימס סקוור' המקומי שלנו, כאן בישראל".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    באמת ? תפוסה מלאה ? עד אחרי הבחירות - וואו
    טרולולו 02/2019/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מערכת אייס היקרה . אנא בדקו שוב ...אסור לו להעלות שם פרסום פוליטי .... אתם העתונאים של העיתונאים ..... איפה בדקתם ????
    סגור
  • 3.
    מגניב התקדמו
    קול ממש 02/2019/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשי
    סגור
  • 2.
    שכחתם את האנדרטה של CTV שהיתה שם ממש ממול
    מוישה 02/2019/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה נשאר ממנה?
    סגור
  • 1.
    מושלם!!!! טיימסקוור זה כאן! תתחדשו (ל"ת)
    מיכל 02/2019/25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור