שיווק ופרסום
דלק תרכז תקציבים בבאומן: מעבירה אליו את BMW ומיני מגיתם
בבאומן מטופלים כיום תקציבי מאזדה ופורד הנאמדים בכ-20 מיליון שקל במחירים ריאליים. BMW ומיני שטופלו בגיתם מזה כ-7 שנים נאמדים בכ-7 מיליון שקלים
חברת דלק מוטורס, יבואנית מותגי הרכב, תרכז את כל תקציבי הפרסום שלה בידי באומן בר ריבנאי - כך נודע לאייס.
בחברה התקבלה לאחרונה ההחלטה להעביר לידי באומן בר ריבנאי את תקציבי הפרסום של רכבי ואופנועי BMW ורכבי מיני מגיתם BBDO. בכך מסיימת החברה התקשרות של כ-7 שנים עם גיתם. עוד נודע לאייס כי העברת התקציבים לידי באומן נעשתה ללא מכרז, חלק ממדיניות החברה שמחזקת את מגמת הקונסולידציה בענף הפרסום הישראלי.
בבאומן בר ריבנאי מטפלים כיום בתקציבי הפרסום של פורד ומאזדה המהווים את ליבת הפעילות הפרסומית של דלק מוטורס. על פי יפעת בקרת פרסום, היקף הפעילות של פורד ומאזדה נאמד בכ-20 מיליון שקל במחירים ריאליים, שאליהם יצטרפו כעת כ-7 מיליון שקל (במחירים ריאליים) של מותגי BMW ומיני.
מנכ"ל באומן בר ריבנאי מסר לאייס בתגובה: "אנחנו מודים על האמון הרב ושמחים על הרחבת השותפות העמוקה ורבת השנים עם קבוצת דלק מוטורס ומתרגשים מאוד מההזדמנות לעבוד על המותגים המפוארים bmw ו-mini".
בגיתם BBDO אישרו את הידיעה ומסרו בתגובה: "אנחנו מודים לדלק מוטורס על 7.5 שנים של שיתוף פעולה ומאחלים להם הצלחה בהמשך הדרך".
מדלק מוטורס נמסר בתגובה: "כחלק מהמגמה של איחוד תקציבים, החלטנו לרכז את כל תקציבי דלק מוטורס ב-bbr. אנו רוצים להודות לחברים בגיתם על 7.5 שנות שותפות אמיתית ומאחלים להם הצלחה רבה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


