שיווק ופרסום

סטו מהשביל: רשות הטבע והגנים השיקה סדרת רשת - וזה מצחיק

הסדרה, "רבע לטבע", כוללת 15 פרקים באורך של כ-4 דקות כל אחד, אשר הראשון בהם כבר עומד על יותר מ-500 אלף צפיות ביוטיוב
אייס |  1
רבע לטבע (צילום רועי גלוסקא)
לא עוד פוסטר עבש: רשות הטבע והגנים השיקה סדרת רשת קומית חדשה בשם "רבע לטבע", שחושפת בצורה קלילה את מגוון הפעילויות שהרשות עושה למען שמירה על הטבע והמורשת בישראל.
מדובר במהלך יחסית נועז עבור גוף ממלכתי בישראל אשר עד כה לא נהנה מתדמית תוססת במיוחד. הסדרה כוללת כ-15 פרקים כל אחד במשך כ-4 דקות, שצולמו בחודשים האחרונים ברחבי הארץ, והיא תשודר בערוץ היטיוב של הרשות ובערוצי דיגיטל נוספים. פרק הבכורה של הסדרה זכה ליותר מ-500 אלף צפיות ביוטיוב עד כה. 
 
לדברי שלומית שביט, דוברת רשות הטבע והגנים, המהלך הלא שגרתי הינו חלום של  מנכ"ל הארגון. "הסדרה המשעשעת והמיוחדת הזאת היא תוצר של 'פרויקט חלומות', שיזם מנכ"ל רשות הטבע והגנים, שאול גולדשטיין, מול עובדי הרשות לקידום חדשנות ויצירתיות בארגון למען מאמצי שמירת הטבע והמורשת בישראל. כשהקמנו את אגף הדיגיטל ברשות המטרה הייתה לחשוף את המאמצים והפעולות של הרשות לשמירה על הטבע לקהלים נוספים בצורה קלילה ומותאמת לעידן הדיגיטלי החדש ובכך לרתום את הציבור להיות שותף במאמץ לשמור על הטבע".
את הסדרה יצרו צמד היוצרים והשחקנים יפתח חוצב ועידן ברקאי באמצעות חברת התוכן "Peach". במרכזה הם מגלמים עובדים ב"צוות התוכן" של הרשות, שמצטרפים למגוון הפעילויות שהרשות מובילה. בתוך כך מעניקים השניים טוויסט מרענן לגוף הציבורי, וכן תוכן מקורי העומד בפני עצמו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אהבתי ממש
    גברת כנרת 01/2020/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נקרעתי מצחוק. מהלך תוכן מעולה!
    סגור