שיווק ופרסום

בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום

הפרסום בטלוויזיה, בעיתונות ובדיגיטל השבוע נחלש בקרב 5 המותגים המובילים. מי השקיעה מעל שני מיליון שקל על פרסום בדיגיטל ומי בחר ביהודה לוי להתחרות על תשומת הלב שלכם השבוע? 

אנגלינה יוסים | 
מותגי השבוע (צילום freepik)
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, 5 המותגים המובילים השקיעו השבוע כ-7.3 מיליון שקל על פרסום, לעומת 8 מיליון שקל בשבוע שעבר – מדובר בירידה של 8.7% בהשקעה בפרסומות. חמשת המותגים המובילים השבוע הם, בסדר יורד: פלאפון, קופת חולים מאוחדת, מרכז ביג שופ, המשרד להגנת הסביבה ותנובה.
במקום הראשון, הקמפיין החדש של פלאפון לרשת 5G עם יהודה לוי וחנן בן ארי בהשקעה של 2.3 מיליון שקל, תחת הסלוגן "המהירות של הדור הבא". במקום השני, קופת חולים מאוחדת עם השקעה של 1.9 מיליון שקל עם הקמפיין הרפואה ההיברידית. במקום השלישי, מרכז BIG בהשקעה של מיליון שקל. במקום הרביעי, המשרד להגנת הסביבה נגד כלים חד פעמיים בים עם השקעה של 984 אלף שקל. במקום החמישי, תנובה GO שהשקיעה 946 אלף שקל בפרסום בטלוויזיה. 

 
הוצאות הדיגיטל בקרב חמשת המפרסמים הראשיים צנחו השבוע עם ירידה של כ-31%, עם הוצאה כוללת של 3.6 מיליון שקל, בהשוואה ל-5.2 מיליון בשבוע שעבר ו-4.3 לפני שבועיים. חמשת המותגים המובילים שהשקיעו הכי הרבה כסף בפרסום בדיגיטל הם (בסדר יורד): המשטרה , בנק ישראל, סטארבקס, 019 אינטרנט, מותג YOYO.
פותחת את דירוג ההשקעה בדיגיטל באופן מפתיע - משטרת ישראל עם השקעה של 2.1 מיליון שקל. במקום השני בנק ישראל בפער משמעותי בנק ישראל עם השקעה 522 אלף שקלים. במקום השלישי קפסולות סטארבקס בהשקעה של 517 אלף שקל. במקום הרביעי האינטרנט של 019 בהשקעה של 256 אלף שקל. במקום החמישי העגלה של YOYO בהשקעה של כ-216 אלף שקל.

בקטגוריית הפרסום בעיתונות, חלה השבוע ירידה בהשקעה בהיקף הפרסום. בשבוע שעבר השקיעו 5 המותגים המובילים כ-800 אלף שקל בפרסום בעיתונות, והשבוע ההשקעה ירדה ל-714 אלף שקל – ירידה של של כ-11%. 5 המותגים המובילים הם (בסדר יורד): רהיטי ניקולטי, מוצרי חשמל SWITCH, ריהוט הולנדיה, משרד הבריאות, ניופאן.
במקום הראשון, רהיטי ניקולטי עיצובים, עם השקעה של כ-168 אלף שקלים, מדובר בשבוע השלישי שהיא מככבת בטבלת 5 המותגים המובילים בפרסום, בשבועיים האחרונים היא הייתה במקום השני והשבוע טיפסה לראשון. במקום השני השבוע, מוצרי החשמל של SWITCH עם השקעה של 164 אלף שקל. במקום השלישי, רשת הולנדיה עם השקעה של 132 אלף שקל. במקום הרביעי, משרד הבריאות שהשקיע השבוע בפרסום בעיתונות 128 אלף שקל. סוגרת את החמישיה ניופאן עם 714 אלף שקל. ואלו היו 5 המותגים המובילים השבוע בפרסום בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה