שיווק ופרסום
משרד הפרסום D-Say זכה בתקציב הפרסום של מותג הרכב החשמלי GAC
המשרד בניהולו של איל הובר לוי, ינהל את תקציב הפרסום של מותג הרכב החשמלי הסיני. מנכ"ל GAC דור פיקל: "יחד נוכל להוביל מהלכים משמעותיים שיחזקו את המותג והחשיפה לציבור הישראלי שמוכן למהפכת הרכב החשמלי"
משרד הפרסום D-Say זכה בתקציב הפרסום של מותג הרכב החשמלי הסיני GAC -Guangzhou Automobile Corporation, הנחשבת לאחת מיצרניות הרכבים הוותיקות והגדולות בסין. החברה מייצרת כ- 2.5 מיליון רכבים בשנה, ממגוון סגמנטים וממגוון סוגי הנעה, מעסיקה כ-800,000 עובדים ומדורגת במסגרת דירוג פורצ'ן כאחת מ-200 החברות הגדולות בעולם.
אוריון מוביליטי, יבואנית GAC בישראל מבית קבוצת יוניון, אחת מקבוצות הרכב הגדולות והמשמעותיות בישראל, הינה יבואנית הרכב הראשונה והיחידה בישראל המשווקת רכבים חשמליים בלבד.
מנכ״ל GAC, דור פיקל: ״אנו שמחים על הבחירה ב-D-Say ונרגשים לקראת יציאתנו לדרך משותפת. השנה הקרובה צפויה להיות שנה משמעותית בצמיחת פעילות המותג GAC בישראל, עם השקות משמעותיות אשר בראשן השקת ה-AION LX, ספינת הדגל בחטיבת היוקרה של היצרנית. אין לי ספק שיחד נוכל להוביל מהלכים משמעותיים שיחזקו את המותג והחשיפה שלו לציבור הישראלי שמוכן היום יותר מאי פעם למהפכת הרכב החשמלי".
"אחרי שנים של ליווי מותגי הרכב כ: אלפא רומיאו, פיאט, אופל ושלמה סיקסט ,אנחנו גאים מאוד לצרף לשורותינו מותג שהוא עתיד קטגוריית הרכב ולצאת יחד לדרך חדשה ומרגשת" מסר איל הובר לוי, מנכ"ל ושותף ב-D-say. זכייה זו ממשיכה את המומנטום החיובי ש-D-say נמצאת בו בתקופה האחרונה והמורכבת. "ובקרוב נשמח לבשר על לקוחות חדשים נוספים שיצטרפו אלינו" הוסיף הובר לוי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


