שיווק ופרסום

יורם באומן משקיע 3.5 מיליון שקל בפלטפורמת הפרסום והתוכן גיקס

נשיא קבוצת הפרסום פובליסיס המשמש גם כיו"ר גיקס, רכש 3 מיליון מניות של החברה לפי מחיר של 1.33 מיליון שקל למניה. החברה מתמחה ביצירת הכנסות באמצעות הנגשת פרסומות למשתמשים של מוצריה
שרון טל |  1
יורם באומן (צילום יח"צ)
איש הפרסום יורם באומן ממשרד הפרסום באומן-בר ריבנאי משקיע 3.5 מיליון שקל בחברת גיקס, בה הוא משמש כיו"ר. בתמורת להשקעה, יקבל באומן  3 מיליון מניות גיקס, לפי מחיר של 1.33 שקל למניה.
גיקס הינה קבוצת אינטרנט המאחדת תחתיה קשת רחבה של פתרונות ומוצרים בתחום הטכנולוגיות השיווקיות (MarTech)  למפרסמים ופלטפורמות תוכן תוך מתן ערך לקהל הגולשים הרחב .
החברה מתמחה בפיתוח והפצת תוכנות חינמיות למיליוני משתמשים בכל העולם תוך יצירת הכנסות מהנגשת פרסומות למשתמשים של מוצריה (B2C) ומציעה לבעלי תוכן (Publishers) את פתרונות הפרסום (B2B) של אחד ממנועי החיפוש הגדולים בעולם.
באומן, מבכירי עולם הפרסום הישראלי, הצטרף לפני כשנה לגיקס מתוך אמונה כי הטכנולוגיות שמפעילה החברה בעולמות השיווק באינטרנט (MarTech) מאפשרות לתפוס נתח משמעותי בתקציבי הפרסום העצומים של העידן הדיגיטלי. בשנים האחרונות הציגה החברה צמיחה בהכנסותיה ואף עברה לראשונה בתולדותיה לרווח נקי בחציון הראשון של 2020.
יורם באומן: "אני מכיר את גיקס מקרוב מזה תקופה ומרוצה מההשקעה. אחרי שנים רבות בהן עסקתי בבניית חברת הפרסום באומן בר ריבנאי ובהפיכתה לקבוצת פובליסיס ישראל, קבוצת הפרסום המובילה בישראל, בכוונתי להתמקד בגיקס ובביסוס מעמדה כשחקן משמעותי בשוק. אני מאמין בחברה וביכולת שלנו לצעוד בדרך ארוכה ומרתקת, אל מקום של הובלה באמצעות גיקס מדיה וחברות נוספות שנצרף לקבוצה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ציטטתם קומיוניקט בלי להבין בכלל מה זו החברה
    בקיצור, 11/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיקר שהשם של באומן מתנוסס שם לתפארת
    סגור