שיווק ופרסום

הפתרון של עמותת "עלם" לגיוס תרומות: כלי גיוס מהמגזר החרדי

עמותת "עלם" יצאה לקמפיין גיוס המונים על מנת להתמודד עם המשבר הכלכלי וגייסה 5.5 מיליון שקל. נשיאת "עלם" נאוה ברק: "גילינו כלי גיוס שהיו מוכרים בשנים האחרונות בחברה החרדית והתבררו כיעילים מאוד גם לציבור הכללי"
יהודה לוינגר | 
נאוה ברק (צילום איציק בירן)
משבר הקורונה לא פסח גם על עמותת "עלם" המסייעת לנוער בסיכון ובהנהלת הארגון חיפשו פתרונות גיוס יצירתיים על מנת לאזן את הירידה במספר התרומות הגדולות. את הפתרון המפתיע מצאו ב'עמותה דווקא במגזר החרדי, באמצעות חברה העוסקת בגיוס המונים ועומדת מאחורי שורה ארוכה של קמפיינים בציבור החרדי ובציבור הדתי לאומי.
בסוף השבוע ציינו ב-"עלם" את סיום הקמפיין עם למעלה מחמישה וחצי מיליון שקלים עם מאות תורמים חדשים. בראיון ל-ice מספרת נשיאת "עלם", נאוה ברק, על הדרך לחמישה מיליון: "בתחילת הדרך הייתי די קטנת אמונה, אבל ככל שהתקדמנו הבנתי שאנחנו הולכים לעשות את זה". לדבריה, "עשיתי הרבה קמפיינים לגיוס המונים במהלך חיי, אבל עוד לא עשיתי כזה קמפיין שמצליח לגייס כל כך הרבה אנשים, עובדים, מתנדבים ושותפים וזה לא פשוט בארגון שמטפל בבני נוער ולא עוסק בגיוס כספים, אולם הרוח של כולם ביחד הביאו את התוצאה".
מנכלי"ת "עלם" ענבל דור קרבל: "אני חושבת שלקסם שקרה לעובדים בקמפיין היו עוד הרבה תמורות, חוץ מהכסף שנכנס. החיבור של העובדים, ההירתמות, התחושה שכולנו סביב משימה אחת למען בני הנוער שלנו. זה מתנה ענקית שקיבלנו מצ'רידי ובאמת המתנות הן הרבה יותר רגשיות וארגוניות ותחושה של גיבוש. ארגון למען מטרה".
מנכ"ל צ'רידי שי צ'רבינסקי אמר ל-ice כי הוא לא מופתע מההצלחה ושמח מאוד מאוד מהחיבור: "צרידי מדברת בכל שפה על פני הגלובוס ורק בשנה האחרונה גייסה החברה למעלה מ-480 מיליון דולר ב-2000 קמפיינים שונים. מה שמדבר בפינלנד, אמריקה אירופה ואסיה, בקרב יהודים ושאינם יהודים, אין סיבה שלא יעבוד בציבור הכללי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה