שיווק ופרסום

בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין חדש בכיכובו של דביר בנדק

בנק מזרחי טפחות השיק קמפיין חדש בתחום המשכנתאות בכיכובו של הפרזנטור דביר בנדק. הקמפיין מציג את הבלבול שמאפיין את הציבור סביב נושא שוק הדיור בכלל והמשכנתאות בפרט
ארנולד נטייב | 
קטע מתוך הפרסומת (צילום גבע טלמור)
בנק מזרחי טפחות השיק היום (שלישי), קמפיין חדש בתחום המשכנתאות בכיכובו של הפרזנטור דביר בנדק. הקמפיין מציג את הבלבול שמאפיין את הציבור סביב נושא שוק הדיור בכלל והמשכנתאות בפרט. הקמפיין מציג את השכנים והחברים שכביכול "מייעצים" אבל תכל'ס יוצרים בלבול יותר גדול.
המסקנה הבלתי נמנעת היא, שבנושא כל כך חשוב ומכריע למשק בית חייבים  להיעזר במומחים אמיתיים - המומחים של טפחות, שיודעים להתאים ללקוחות את המשכנתה הכי טובה עבורם גם עכשיו וגם ל-30 השנים הבאות.
בקמפיין, דביר מלווה זוג צעיר שמקבל עצות מבלבלות, סותרות ולא מקצועיות מהשכנים ומסביר להם שיש מומחים למשכנתאות והכי נכון להתייעץ איתם.
הקמפיין בהפקתו של משרד הפרסום של הבנק ראובני פרידן IPG ייעלה ב- 9.2.21 בטלוויזיה, בשילוט, ברדיו ובדיגיטל.
קרדיטים נוספים: מנכ"ל משותף-זיו קורן, סמנכ"ל קריאייטיב –אבירם לוי, סמנכ"ל לקוחות ומשנה למנכ"ל –שירי הייסר, מנהל אסטרטגיה – טל חן, מנהלת קריאייטיב – מיטל שקדי, ארט דירקטור – ינון יוסף, מנהלת הפקה- איבונה קרוגליאק, סופרווייזרית – זהר הרפז, תקציבאית- זוהר הררי, חברת הפקה- ראבל, במאי- שחר סגל, צלם- מנו קדוש, עורך- שי אפלברג, בית פוסט- גראוויטי, סאונד- סאונדהאוס.
דינה נבות, סמנכ"ל שיווק בנק מזרחי טפחות: "אנו ערים ואמפתיים לבלבול שנוצר בקרב הציבור, על רקע השיח המוגבר בנושא המשכנתאות בשבועות האחרונים. לכן, היום  יותר מתמיד קיימת חשיבות בהסתייעות במומחים  של טפחות שליוו כבר יותר ממיליון משפחות בדרכם לדירה משלהם. מומחי טפחות מעניקים לכל לווה ייעוץ אישי ומסייעים לו לבנות את תמהיל המשכנתה המתאים באופן מיטבי לצרכיו ומאפייניו, היום וגם בעוד 30 שנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה