שיווק ופרסום

אין פזמון תטיילו: עדן בן זקן הצטלמה לקמפיין פסח של בנק הפועלים

זמרת העשור עדן בן זקן הצטלמה לקמפיין של פרויקט פסח של בנק הפועלים במסגרתו מעל 80 אתרים, מוזיאונים, עסקי תיירות קטנים מהדרום וסיורים מודרכים ייפתחו בחינם לכל הציבור בישראל במהלך חול המועד פסח

בן רז |  1
עדן בן זקן (צילום יחצ)
זמרת העשור עדן בן זקן הצטלמה לקמפיין של פרויקט פסח של בנק הפועלים במסגרתו מעל 80 אתרים, מוזיאונים, עסקי תיירות קטנים מהדרום וסיורים מודרכים ייפתחו בחינם לכל הציבור בישראל במהלך חול המועד פסח.
הקמפיין החדש יתבסס על הלהיט של עדן בן זקן "תרקדו" ובמסגרתו צילמו את עדן בכמה אתרים שמשתתפים בפרויקט פסח של בנק הפועלים, כמו: פארק נאות קדומים באזור מודיעין, הפלנתניה מרכז מדע וחלל בנתניה ומוזיאון תל אביב.
בכל אחד מהאתרים עדן סיפרה עד כמה היא גדלה על טיולים בטבע והיא מזמינה את הקהל לטייל בחינם בחול המועד פסח בזכות בנק הפועלים ושרה לו את השיר המפורסם שלה רק עם שינוי קטן "אין פזמון תטיילו" במקום "אין פזמון תרקדו".
בפרויקט פסח המסורתי של בנק הפועלים, שחוזר בענק לאחר שנת הקורונה, מעל 80 אתרים, מוזיאונים, עסקי תיירות קטנים מהדרום וסיורים מודרכים ברחבי הארץ ייפתחו בחינם לכל הציבור בישראל במהלך חול המועד פסח, בחסות בנק הפועלים המציין 100 שנה להיווסדו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסתבר שהגברת מטומטמת לחלוטין (ל"ת)
    ייייייישששששש 03/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור