שיווק ופרסום

לאיזו חברה קורל סמנוביץ' ובן זוגה יובילו יחד קמפיין?

דוגמנית ואושיית הרשת הישראלית ובן זוגה הכדורגלן הספרדי סרג'יו רוברטו יובילו לראשונה קמפיין יחד. הזוג שבעבר כבר הועד לקמפיין בחברת אירוקה אך החוזה בוטל על רקע מוצאו הנוצרי של רוברטו
שירה יום טוב | 
קורל סימנוביץ סרגיו רוברטו (צילום צילום מסך אינסטגרם)
קורל סימנוביץ' הדוגמנית הישראלית ובתה החורגת של פנינה רוזנבלום מצטלמת בימים אלו לקמפיין חדש יחד עם בן זוגה, הכדורגלן הקטלאני-ספרי סרג'יו רוברטו. סימנוביץ' פירסמה בסטורי בעמוד האינסטגרם שלה מספר תמונות מהקמפיין החדש. סימנוביץ' כבר עמדה מאחורי קמפיינים רבים, אך זאת הפעם הראשונה שהיא ורוברט מצלמים קמפיין כזוג.
מדובר בקמפיין של חברת הטיפוח היפנית "shiseido". סרג'יו היתה בעבר פרזנטורית של חברות קוסמטיקה וטיפוח ובין היתר של סבוקאלם, רבלון וכן הובילה את הקמפיין של חברת "אפריל" ב-2018, ובעקבות כך הפכה לאחת הדוגמניות המרוויחיות והעסוקות לאותה שנה.
רוברטו, בן זוגה של סימנוביץ' הוא כדורגלן בקבוצת ברצלונה וכן בנבחרת קטלוניה וספרד. הוא לעומתה לא מגיע מעולם הפרזנטורינג וזה הקמפיין הראשון שלו. בעבר היו אמורים השניים להוביל קמפיין חברת משקפי השמש הישראלית "אירוקה" אך החברה ביטלה את החוזה בשל מוצאו הנוצרי בטענה שאינו מתחבר לערכי המוצר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה