שיווק ופרסום

חברת דמרי יוצאת בקמפיין חדש עם הפרזנטור עידן עמדי

חברת דמרי, שעוסקת בנדל"ן יוצאת בקמפיין חדש במסגרת מיתוג מחדש יחד עם הזמר עידן עמדי שיקבל עבור הקמפיין כ-1.8 מיליון שקל

בן רז |  2
עידן עמדי (צילום גבע טלמור)
חברת הנדל"ן דמרי, יוצאת במהלך של מיתוג ומשיקה קמפיין חדש עם האמן עידן עמדי שיוביל וילווה את חברת דמרי לתקופה של שלוש שנים. על פי הערכה, עמדי, שיככב בפרסומת חדשה שעולה לאוויר, יקבל בעבור הקמפיין כ-1.8 מיליון שקל.
דמרי הינה מהחברות הגדולות והמובילות בישראל ובאמצעות הקמפיין היא מבקשת לבטא את אישיותה וערכיה. זו הפעם הראשונה שדמרי יוצאת בקמפיין מיתוגי בהיקף שכזה וגם עבור עמדי זוהי הפעם הראשונה לשתף פעולה עם חברה מסחרית.
"שנים התרחקתי מקמפיינים מסחריים" סיפר עמדי, "אך עם דמרי זה היה שונה. הסיפור שלהם נגע לליבי והם הרגישו כמו אנשים שגדלו כמוני. היה קשה להישאר אדיש לסיפור שלהם". אמיר כהן סמנכ"ל השיווק של דמרי הסכים ומסר שהחיבור עם עידן היה מיידי. "כולנו בדמרי הרגשנו כי האישיות והאופי של עידן עמדי מאד דומים לחברת דמרי. יש בעידן ערכים כמו יצירה ללא פשרות, פשטות, צניעות ואהבת הארץ, ערכים שמשקפים במידה רבה את ערכי דמרי".
שיתוף הפעולה בין דמרי ועמדי ממשיך מעבר לצילומי הקמפיין ועמדי כבר הופיע בפני יחידת "חרב מגן" של חיל האויר, יחידה אותה מאמצת דמרי מזה שנים רבות ובעתיד מתוכננים פרויקטים נוספים של תרומה לקהילה בהשתתפות עמדי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חרטטנים. הוא עשה קופון של 1.8 מיליון והם חושבים שיצא
    לא מטומטם 04/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    להם מזה משהו. אני רוצה לקנות דירה אצלם. אז נברר לגבי אמינות,שירות,מחיר,ביקורות, עזבו לא צריך. עמדי עשה קמפיין אני אקנה. ככה הם חושבים שאנחנו מטומטמים
    סגור
  • 1.
    עמדי צבוע
    דון דריפר 04/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    "שנים התרחקתי מקמפיינים מסחריים" סיפר עמדי, "אך עם דמרי זה היה שונה. הסיפור שלהם נגע לליבי והם הרגישו כמו אנשים שגדלו כמוני. מר עמדי, לא התחברת לדמרי אלא לכסף שהם נותנים לך די עם הצביעות והטהרנות. אתה מוצר מסחרי לא להתיפיף
    סגור