שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: חיים כהן בקמפיין של חצי חינם

משרד הפרסום hapPpy יחד עם השף חיים כהן בפרסומת משעשעת לרשת חצי חינם. מאיפה הגיע הרעיון לפרסומת? מתי צילמו אותה כשהסופר ריק? וכמה פעמים אכלו השחקנים והשף עצמו פלפל חריף? זאת פרסומת השבוע של ice
מערכת ice | 
חיים כהן (צילום צילום מסך חצי חינם)
משרד הפרסום hapPpy וחצי חינם יוצאים לדרך עם פרזנטור חדש שכולנו אוהבים - חיים כהן. הפרסומת מלווה את חיים כהן בסיבוב קניות נורמטיבי לחלוטין אך את כל צעד שלו מחכים הסובבים אותו בסופר, הרי אין יותר מבין מחיים כהן בקניית מוצרים הטריים והטובים ביותר. פרסומת משעשעת שמשאירה חיוך על הפנים עם כל צעד של חיים בסופר.
מספר ימי צילום:
הצילומים התרחשו במשך לילה שלם מסגירת הסניף ועד 9 בבוקר בסניף חצי חינם בהוד השרון.
 
דבר המשרד 

הבחירה בשף חיים כהן להיות הפרזנטור של רשת חצי חינם הייתה מתבקשת ובכל זאת היה צריך משרד שלא יוותר ויתפשר אלא יגרום לצדדים להתחתן. שניהם מובילים בתחומם ומחויבים לערכים של איכות, טריות, תוצרת מקומית ובעיקר שניהם מאד אהובים על הקהל הישראלי.
בסיור שנערך בסניף של חצי חינם ברח׳ המרכבה בחולון, אי אפשר היה שלא להבחין באהבה הגדולה שהלקוחות הרעיפו על השף חיים כהן. כל שניה עצרו אותו כדי לברך אותו, כדי להתקרב אליו וכדי לשאול אותו שאלות ולקבל ממנו טיפים. זה הרגיש שהם מחכים לראות מה הוא קונה כדי שגם הם יקנן, וזה הרגיש לנו נכון ואותנטי לפתוח את קמפיין ההשקה עם הסיפור האמיתי שהתרחש בסניף. זה בדיוק היה הרגע שהקונספט נולד - כולם רוצים לקנות טרי וטעים, בדיוק כמו חיים.
האתגר או הפיצוח הכי גדול בפרויקט? 
הסצנה האחרונה שצולמה בפרסומת לקראת הבוקר הייתה הסצנה שבה חיים כהן אוכל פלפל ירוק חריף ועוד 4 שחקנים אוכלים גם בעקבותיו. את הסצנה הזו צילמנו בכמה טייקים ובכל טייק חיים והשחקנים היו צריכים לנגוס בהמון פלפלים ממש חריפים, שהיו מאוד חריפים - זה היה אתגר.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
״חיים, הפלפל באמת חריף?״ - ״חריף חריף- מאד!״ 
מה הדבר שזרם הכי בקלות? 
לא כולם יודעים, אבל חיים הוא לא רק שף מחונן, הוא גם שחקן מצוין. ממש ממש! ברגע שהבמאי צעק אקשן, הוא פשוט נכנס לתפקיד ועשה את זה בצורה סופר מקצועית.
דבר הבמאי: 
כרמל כמאל אבוזלף, שהוא גם שותף ב-HapPpy ביחד עם רפי טל, וגם בתפקידו מנהל הקריאייטיב הראשי:  צילומי לילה זה דבר מאתגר, במיוחד כשזה בסופר ענק מימדים כמו בחצי חינם, כשהמזגנים מקפיאים והמקררים מרעישים וצריך לעבור בין 5 לוקיישנים אחד אחרי השני (קופה, מעדניה, קצבייה, דגייה, ירקות). לשמחתי הסופר נראה כ״כ טוב, ומאד מסודר ובסטנדרטים בינלאומיים (שאפו לצוות חצי חינם) שלא היה צריך לעבוד קשה כדי שהדברים יראו טוב -  הם נראו ככה מלכתחילה, אנחנו רק נגענו טיפה :) השפה של הסרטון התבססה על קונספט צילומי של חשיפה, תמיד יש תנועה שחושפת את ״המעקב״. ובואו נאמר שאם נהניתם מהסרט הזה, חכו חכו להמשך…
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה