שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: גל גדות ורונאלדו בקמפיין של HOT

משרד הפרסום ראובני פרידן הפגישו הפעם את כריסטיאנו רונאלדו יחד עם הוונדרוומן הישראלית גל גדות למהפכת הגלישה של HOT, בניסיון משעשע ללמד את כוכב הכדורגל להגיד "מהפיכה" בעברית | פרסומת השבוע של ice
מערכת ice |  1
פרסומת השבוע הוט (צילום מסך)
משרד הפרסום ראובני פרידן לקח צעד קדימה את מהפכת מהירות הגלישה של HOT והפגיש את צמד ההמגה-סטאר: שחקנית הבינלאומית גל גדות יחד עם כוכב העל כריסטיאנו רונאלדו בפרסומת שמשדרת מהירות וכוח, לעקוף את כולם ובענק.

דבר המשרד:
כשקיבלנו את הבריף החדש של HOT האמת, התרגשנו. לא בכל יום אנחנו מפרסמים מהפכה. ועוד איזו מהפכה. אולי מהפכת האינטרנט הכי גדולה שהייתה פה בישראל. תהליך הפיצוח היה חוויה לא נורמלית וכיף בלתי רגיל. ככה זה כשיש לך את כל הקלפים ביד: גל גדות, אחת הכוכבות הכי גדולות בהוליווד ולקוח שלא מתפשר על קריאייטיב. עם כזאת נקודת זינוק, היה חייב לצאת כזה ביג ביג קמפיין, תחת המסר ששטף את המדינה: "מהפכת האינטרנט של HOT - FIBER בבית, 5G בחוץ".
משהו על הקמפיין:
הקמפיין צולם בלא פחות מ-4 מדינות - גל צולמה בלוס אנג'לס, רונאלדו בליסבון, הכפילים שלהם בקייב והיו עוד צילומי השלמה בישראל.
האתגר  הכי גדול בפרויקט?
האתגר הכי גדול היה לצלם סרט עם הפקה כזאת גרנדיוזית בימי קורונה, כשהכל יכול היה להשתבש בכל רגע - אוקראינה נכנסה לסגר יומיים לפני הצילומים בקייב, חשש משבועיים של בידוד לכל הצוות שטס לצילומים עם גל בלוס אנג'לס ועוד קירות שהיה צריך לפרוץ אותם בדרך לתוצאה הסופית.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
ביג ביג מהכפה. סליחה, מהפכה
דבר הבמאי – אביב מערבי:
ללא ספק אחד הפרויקטים המורכבים שעשיתי בקריירה! לביים שני מגה סטארים בעידן קורונה היה אתגר מאוד מורכב. ההפקה נעשתה בכמה מדינות, עם צוותים שונים, וזה הכריח אותי למתוח את היכולות שלי עד הקצה ולהיות מדויק במיוחד. זו הייתה חוויה מאתגרת, מלמדת, קשה ומלאת סיפוק. לשמחתי היו לצידי אנשים מופלאים וחדורי מוטיבציה לסיים כמו שחלמתי כנגד כל הסיכויים  - החל מהוט, דרך ראובני פרידן וחברת ההפקה המקומית שושי ואודי ועד לצוות ההפקה המוכשר: מנו וירון הצלמים, דדן העורך ושירי הארטית הגאונה. רוצה לציין לטובה גם את צוות הבנות המופלא קולור פילם שהפיק בקייב וכמובן את גראוויטי שבאו וליקקו את הפצעים שלי ושל הסרט והביאו אותנו לסיום מושלם... לסיכום - חוויה אחרת מכל סרט שעשיתי!.
קרדיטים:
סמנכ"לית שיווק, מכירות ולקוחות פרטיים מירי לוין
מנהלת מרקום HOT: רונית חביב
מנהלת פרסום HOT : שרון הופשטיין
במאי: אביב מערבי
חברת הפקה: שושי ואודי
צלם: מנו קדוש
עורך: דדן עוזיאל
פוסט פרודקשן: גרוויטי
סמנכ"ל קריאייטיב: אבירם לוי
קופירייטר: תומר אברמוביץ, רוי תמיר
ארט דיירקטור:  ינון יוסף
מנכ"ל משותף ראובני פרידן: ניב חורש
משנה למנכ"ל ראובני פרידן: אסף גריס
סופרוויזרית: שיר פלד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבל חשבתי ש-HOT ירדו מרונאלדו בגלל פרשת האונס.
    אורי 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    11 0
    היתה הפרסומת המדוברת של רונאלדו עם אופירה וברקוביץ' שצונזרה אחרי התפוצצות פרשת האונס (לכאורה) של בחורה בלאס וגאס ע"י רונאלדו, ועכשיו פתאום הוא שוב הפרזנטור של החברה?
    סגור