שיווק ופרסום

משרד יח"צ לימור כרסנטי מתחדש בלקוח "מהלב לאמיר"

משרד יח"צ לימור כרסנטי מקבל את תקציב יחסי הציבור והדיגיטל למרכז טיפולי-חוויתי החדש בחיפה, לחולי sma ומונשמים ומשפחותיהם

מערכת ice |  1
לימור כרסנטי (צילום מור אמיתי)
משרד היח"צ של לימור כרסנטי יוביל את מהלך היח"צ והפרסום הדיגיטלי של מרכז "מהלב לאמיר" -  מרכז טיפולי-חוויתי ובית חם לחולי sma ומונשמים בעל קונספט חדש מסוגו בארץ.
"מהלב לאמיר" הינו מקום עתיר פעילויות משולב בטיפולים לטובת החולים ומשפחותיהם. המקום בייסודה ובעלותה של עטרה חיימוביץ, בעלת עמותת "בית חם" מזה כ-20 שנה ואם אומנת לילד חולה s.m.a, אשר על שמו נקרא המרכז שמושק בימים אלה. המרכז הממוקם בכרמל חיפה, יהווה בשלב הראשוני נופשון למשפחות עם ילדיהן ובהמשך ייפתחו מסגרות מעון יום שיקומי, גן ובי"ס.
המרכז יאפשר אשפוז של עשרות חולים, יש בו כיתות לימוד ומתקנים רפואיים מתקדמים. 24 מטופלים ישהו באופן קבוע בבית החולים ויקבלו טיפול מלא, ע"י צוות רפואי וטיפולי מוסמך של המקום. בנוסף, קיים לובי שבו יתארחו אנשי מקצוע ואומנים אשר יעבירו תכני העשרה ופנאי לחולים ומשפחותיהם. כמו כן, בקרוב ייפתחו סניפים נוספים באזור המרכז והדרום. כולם יפעלו בהתאם לקריטריונים ובפיקוח משרד הבריאות, החינוך והרווחה.
לימור כרסנטי מסרה ל-ice כי "מהלב לאמיר" הוא מקום עתיר פעילויות משולב בטיפולים לטובת החולים ומשפחותיהם, מדובר בקונספט ראשון מסוגו בארץ, המציע מרגוע, בילוי והעשרה עבור החולים ומשפחותיהם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תותחית
    לימור 05/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפי הכתבות באייס רני רהב צריך להתחיל לפחד לימור עוד מעט עוברת אותו בכניסת לקוחות אגב מישהו שומע עליהם אחרי ההודעה על זה שהם שכרו את שירותיה ?
    סגור