שיווק ופרסום

זאת החברה שזכתה בחסות היוקרתית לאירוויזיון

האירוויזיון שמשודר בימים אלו בעשרות מדינות הוא אחד מהאירועים הנצפים בעולם, וזאת החברה הישראלית שנותנת לו חסות וזוכה לשידור של הקמפיין שלה לצד שידורי התחרות בכ-44 מדינות
שירה יום טוב | 
אירוויזיון עדן אלנה (צילום תאגיד השידור כאן)
חברת Moroccanoil הינה חברה ישראלית בין לאומית למוצרי טיפוח לשיער שמבוססים על שמן הארגן המוכר בשם "שמן מרוקאי" מכיוון שמופק מצמח הארגן הנפוץ במרוקו ואלג'יר. החברה לקחה חסות נרחבת על אירוע האירוויזיון לשלוש שנים וכחלק מההסכם שנחתם כבר בשנה שעברה, קיבלה מרוקן אוייל זכויות מדיה ודיגיטל גלובליות עד לשנת 2024.
משרד הפרסום סיטימדיה הוא שנבחר להוביל את הקמפיין הבינלאומי של החברה, במסגרת קמפיין זה נחתם ההסכם האמור והחברה Moroccanoil משמשת כנותנת החסות הרשמית של האירוויזיון. המשמעות השיווקית של ההסכם היא גדולה: פרסומת החסות של החברה משודרת בימים אלה בזמן שידור חלקי התחרות בלמעלה מ-44 מדינות לפני ובמהלך שידורי האירוויזיון. כידוע, מדובר באחד מאירועי הטלוויזיה הגדולים בתבל, בו מעל 200 מיליון צופים מידי שנה.

כזכור, אירוע האירוויזיון לא התקיים בשנה שעברה בשל מגיפת הקורונה, כמו אירועים וקמפיינים רבים שתוכננו לשנה ונדחו בשל המגיפה העולמית שנפוצה. גם החסות הנוכחית עולה לאוויר רק כשנה לאחר הפקתה. הפרסומת לקמפיין צולמה בקייב בפברואר 2020, רגע לפני סגירת השמיים, והייתה מתוכננת לעלות באירוויזיון 2020 שכאמור לא התקיים. כמו עדן אלנה שהמתינה שנה כדי להתחרות בתחרות היוקרתית, גם הקמפיין תופס את מקומו מחדש ועולה השנה.
משרד הפרסום סיטימדיה בהובלת הבעלים דניאל וינר וליאור ששון, נוסד לפני 11 שנה ומנהל קמפיינים מגוונים בישראל ומחוצה לה. בין לקוחות המשרד הבולטים: הבורסה לניירות ערך וקוויק שירות סופר אונליין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה