שיווק ופרסום

צאיג תקשורת, יעבוד עם עיריית קרית מלאכי כיועץ ואסטרטג בנושא החינוך

משרד האסטרטגיה ויחסי הציבור יחל בשיתוף פעולה עם העירייה, יטפל  בתקציבי חינוך רבים וידברר את העשיה החינוכית המתבצעת בקרית מלאכי. מנהל אגף החינוך בקריית מלאכי: "שמחנו לצרף לצוות את רועי צאיג על מנת להפיץ את הבשורה"
מערכת ice | 
רועי צאיג (צילום פבל טולצינסקי)
משרד האסטרטגיה ויחסי הציבור צאיג תקשורת, יעבוד עם עיריית קרית מלאכי כיועץ ואסטרטג בנושא החינוך בעל המשרד רועי צאיג, מתמחה בניהול משברים תקשורתיים, ומתמחה בתחום החינוך.  
צאיג, איש חינוך בעצמו, בעל תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת מאוניברסיטת בר אילן, ובעל תעודת הוראה מאוניברסיטת בר אילן, משמש גם כמורה. "צאיג תקשורת" המטפל  בתקציבי חינוך רבים ידברר את העשיה החינוכית  המתבצעת בקרית מלאכי.
מנהל אגף החינוך בעירייה ד"ר אבי אדרי התייחס לנושא: "לאור השינויים הדרמטיים במערכת החינוך בקרית מלאכי  והתאמת המערכת לתכנית אקו סיסטם הרואה בכל ילד עולם ומלואו, ורואה מחוייבות לתת לכל תלמיד ותלמידה סל כלים ראוי ועדכני למאה העשרים ואחת, שמחנו לצרף לצוות את משרד האסטרטגיה והיח"צ צאיג תקשורת המתמחים בעבודה עם מערכות חינוך מובילות בישראל, על מנת להפיץ את הבשורה, לרתום את  תושבי העיר למהלך ולגרום להם גאווה במערכת החינוך שלהם ושלנו".
רועי צאיג הוסיף: "אני מודה לראש העירייה אליהו ( ללו) זוהר, למנכ"ל העירייה תמיר היזמי ולד"ר אבי אדרי מנהל אגף החינוך על האמון. בעזרת השם נעשה ונצליח"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה