שיווק ופרסום

רשת אירוקה תאמץ את התאחדות הטיפוס, מה יקבלו כוכבי נינג'ה ישראל?

רשת המשקפיים המובילה ויבואנית משקפי ג'ולבו, תתמוך בפעילות ההתאחדות בה חברים כמה מכוכבי נינג'ה ישראל, שחלק מהם יקבלו את המשקפיים של המותג המבוקש

כפיר אדר |  1
גידי הולנדר ולי אפיק (צילום אסף לוי)
אירוקה, רשת המשקפיים המובילה בישראל ויבואנית משקפי השמש ג'ולבו, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם התאחדות הטיפוס בישראל, במטרה לתמוך בפעילויות ההתאחדות ולסייע בקידום הטיפוס בישראל.
במסגרת שיתוף הפעולה יתמוך המותג ג'ולבו כלכלית בפעילויות ההתאחדות ותספק משקפי שמש למטפסים נבחרים. כמו כן תבנה במשותף נבחרת שגרירי ג'ולבו, שתסייע למותג בייעוץ מקצועי.
מותג משקפי השמש ג'ולבו משיק השנה בארץ ובעולם קולקציה רחבה של משקפי שמש ייעודיים לספורט אתגרי, טיפוס הרים, ריצה ורכיבת אופניים.  הקולקציה החדשה כוללת 24 דגמים לגברים ונשים. 
גידי הולנדר, יו"ר התאחדות הטיפוס: "בשנים האחרונות צובר הטיפוס תאוצה עצומה בארץ ובעולם. בהתאחדות הטיפוס חברים כעשרת אלפים מטפסים, המהווים את אחת מקהילות האקסטרים הגדולות בארץ. התמיכה של ג'ולבו בפעילויות ההתאחדות תאפשר לנו לקדם את הספורט ולערוך פעילויות יחודיות לקהילה".
לי אפיק, מנכ"ל רשת ERROCA מסרה: "אנו מברכים על החיבור ושמחים לתמוך בענף הטיפוס ובפועלה של ההתאחדות. המותג ג'ולבו הוא בין המובילים בתחום משקפי השמש לענפי הספורט ובמיוחד בתחום הטיפוס בזכות הפונקציות החדשניות והטכנולוגיה העדכנית שג'ולבו שילבו בדגמים על מנת להעניק חוויה מושלמת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כאילו שאם לא הייתם דוחפים נינג'ה בכותרת, זה לא היה עובד
    מטפסת 06/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במשך שנים ניסינו להביא ספונסרים לתמוך בספורטאים בענף הטיפוס, אבל את אף אחד זה ממש לא עניין. עד ש... הגיעה ה"נינג'ה". פתאום כולם נדלקו על הטיפוס. אז תנו לי לסבר לכם את האוזן, כאחת שמטפסת כבר כמעט שני עשורים: נינג'ה וטיפוס הם שני אימונים שונים לחלוטין!!! נכון, למטפסים יש יתרון על שאר הספורטאים, מאחר והנינג'ה כולל אלמנטים מתוך עולם הטיפוס. אבל זו לא סיבה לערבב בין השניים ובטח ובטח שלא סיבה לדחוף לכל כותרת את המילה נינג'ה, כאילו שזה מה שיביא את הקליק לקריאת הכתבה.
    סגור