שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: הבית של פיסטוק בקמפיין של מדלן

הבית של פיסטוק מקבל גרסה מחודשת בפרסומת של מנצ' לאתר מדלן, עם הברקה של ציפי מור עצמה ("רגע" מהתוכנית המיתולוגית), והכול ביחד בשיר קליט שמעביר את המסר: "בית לא קונים בתיק תוק" | פרסומת השבוע של ice
מערכת ice | 
בית פיסטוק מדלן (צילום מסך)
לקחת שיר ילדים מוכר מתוכנית עבר ולשנות לו מילים - זה סיכון לא פשוט, ואפשר ליפול איתו למחוזות לא נעימים, אבל במשרד הפרסום מנצ' החליטו לקחת את הבית המוכר בישראל, "הבית של פיסטוק" ואיתו לפצח את האתגר: לפני שקונים בית נכנסים למדלן. והתוצאה: הרימו את השיר, סלוגן קליט (תיק-תוק לתיק-תק), ומסר שמועבר בדרך קלילה ומשעשעת. זו פרסומת השבוע של ice
דבר המשרד:
1 מכל 4 רוכשי דירות, מצטער על ההחלטה שקנה. בפרסומת ניסינו להסביר שבית זה לא משהו שקונים תיק תק. ושלפני שקונים דירה כדאי לבדוק גם את הדירה וגם את הסביבה: לוודא אם מתוכננת תמ"א בסביבה, או האם המחיר המבוקש גבוה/ נמוך יחסית לעסקאות שנעשו באזור, או איזה בתי ספר יש בשכונה.
סיפור מבניית הקמפיין:
לתפקיד המוכר בגזלן ליהקנו את ציפי מור בכבודה ובעצמה ("רגע", מהבית של פיסטוק).
האתגר הכי גדול בפרוייקט?
איך משחזרים קלאסיקת ילדות כך שמצד אחד תעשה כבוד למקור ומצד שני תעביר את המסר הפרסומי בצורה הכי פשוטה וברורה.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
בית לא קונים בתיק-תוק.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
הלקוח. דווקא בעקבות כל הכתבות האחרונות חשוב לציין שיש גם לקוחות שאוהבים ורוצים לקבל קריאייטיב בולט וחכם ובולט. הלקוח היה פה איתנו לכל אורך הדרך, ואהב את הרעיון הזה מרגע שהוא עלה, ועד הרגע שהפרסומת עלתה לאוויר - חצי שנה אחרי (!!!)
קרדיטים:
קריאייטיב: קובי אדרי, איציק כהן, חן עזראי, נועם נוי, שי גרוס
דיגיטל: שיר תהל, ענת לנדמן, אבי סעדה, אור שטרן, נועם דוד
ניהול לקוח: ענבר גולדשטיין, גל כשדאי
הפקה: רינת לביא, ערן הראל
אסטרטגיה: שרון שלו לב-צור, תמר מצאלחה
לקוח: איתן זינגר, טל קופל, ענת זבדה
במאי: אדם סנדרסון
חברת הפקה: מיאלמה
מוזיקה: knob
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה