שיווק ופרסום

צפו: כחצי מיליון שקלים הושקעו בקמפיין החדש של VEGAN FRIENDLY

ויגן פרנדלי השיקה לאחרונה את קמפיין הרצאת ה-10 מיליון, במהלך החודש הושקע סכום של כחצי מיליון שקל לקידום ההרצאה מתרומות. משפיעני רשת צפו והתנסו בטבעונות. מנכ"ל ויגן פרנדלי: "מדובר בנתונים מוכחים שגורמים לצופים בהרצאה לחשוב פעמיים לפני הפעם הבאה שהם אוכלים בשר"
מערכת ice |  2
ההרצאה של ויגן פרינדלי (צילום יחצ)
ויגן פרנדלי השיקה לאחרונה את קמפיין הרצאת ה-10 מיליון. מדובר בהרצאת תוכן הנוגעת בנושאים הקשורים לבעלי חיים ותעשיית המזון מן החי – מוסר, בריאות ואקולוגיה שמועברים ע״י עמרי פז, מנכ״ל עמותת ויגן פרנדלי.
במהלך החודש הושקע כחצי מיליון שקל לקידום ההרצאה מתרומות - קידומים במדיות החברתיות, פעילות שיווקית ועוד. בדומה לקמפיין הפרסומת שלהם, ׳טרי טרי׳, הסכום המכובד נאסף בזכות מועדון התורמים - ויגן אקטיב. 
ההרצאה באורך 39 דקות, ומטרתה להניע מאות אלפי אנשים לעבור לתזונה מן הצומח. בהרצאה מתוארות דרכים אפשריות לשינוי, ההשפעות הבריאותיות והסביבתיות של תזונה מן הצומח, ההיבט המוסרי של תזונה מן הצומח והקשיים שמציבה תעשיית המזון מן החי לאנושות. ההרצאה נתמכת במחקרים מאוניברסיטאות מובילות בארץ ובעולם, מלווה ומתובלת בסיפורים אישיים, תמונות ייחודיות, סרטונים וגרפיקות. בהרצאה מסבירים כיצד ניתן להקל על המעבר לטבעונות, כמו גם מציעים חלופות אפשריות לבשר, חלב, ביצים ודגים. ידידותית ומיועדת לבני 13 ומעלה.
עד כה, 33% מהצופים בהרצאה הצהירו כי ישנו את אורח חייהם לעבר תזונה מן הצומח ו-95% המליצו לחברים ומשפחה לצפות בהרצאה. מה שמראה שלהרצאה השפעה משמעותית על אורח חייהם של הצופים בה.
גם למשפעני רשת ומובילי דעה, הצליחו בויגן להגיע, בין היתר שיתף עפר שכטר כי: "למרות שאני טבעוני הרצאת ה-10 מיליון חידשה לי המון דברים, היא גרמה לי להבין שאין יותר דרך חזרה, זה עד סוף חיי. צאו קצת מעצמכם, זאת חובת צפייה". ח"כ לשעבר, מיקי חיימוביץ' הוסיפה: "בהרצאה חשובה ביותר, שנוגעת ומתארת את המציאות כפי שהיא, אני מקווה שיחשפו אליה כמה שיותר אנשים על מנת לקדם את השינוי שהעולם ובעלי החיים זקוקים לו".
במהלך ההרצאה עמרי פז מנכ"ל ויגן פרנדלי, מציג נתונים תומכים ומסביר כי: "בממוצע בן אדם אוכל במהלך חייו 6000 בעלי חיים. וכי נשחטים 150 מיליארד בעלי חיים כל שנה, 5000 בעלי חיים בשנייה. מדובר בנתונים מוכחים שגורמים לצופים בהרצאה לחשוב פעמיים לפני הפעם הבאה שהם ממהרים לאכול מנה מין החי. 33% משטחי היבשה בעולם משומשים ע״י תעשיית המזון". 
הזמרת עדי ביטי שהושפעה רבות מהנושאים שעלו בהרצאה סיפרה כי: ״כל בן אדם חייב לראות את ההרצאה הזו. היא נגעה בי בטירוף ולימדה אותי המון״. גם קים אור אזולאי שכידוע בחרה לעשות את הצעד הראשון ולהתנסות בטבעונות בזכות הרצאת ה-10 מיליון ״בזכות הרצאת ה-10 מיליון מצאתי את החיבור שלי לעולם הטבעונות. גיליתי עולם מטורף ומהמם ולאט לאט אני מוצאת את עצמי בו״.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צפיתי עכשיו- וואו! סופסוף הרצאה ידידותית בלי מראות קשים (ל"ת)
    סיון 07/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    הרצאה מדהימה !! תודה רבה לכם!!! (ל"ת)
    נוי 07/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור