שיווק ופרסום

זה משרד היח"צ שנבחר להוביל את טקס פרסי אק"ום 2021

תקציב חדש למשרד יחסי הציבור SIPR: חברת היעוץ האסטרטגי ויחסי הציבור בהובלתה של שרי ישראלי תטפל השנה גם בטקס פרסי אקו"ם שיתקיים ב – 24 באוגוסט
 
כפיר אדר | 
שרי ישראלי (צילום יניב אדרי)
משרד יחסי הציבור הוותיק SIPR, חברת הייעוץ האסטרטגי ויחסי הציבור בהובלתה של שרי ישראלי, יטפל השנה גם בטקס פרסי אקו"ם 2021 שיתקיים ב – 24 באוגוסט.
רק לאחרונה נוספו 11 תקציבים חדשים ל-SIPR, חברת היעוץ האסטרטגי ויחסי הציבור בהובלתה של שרי ישראלי: להקת אתניקס, נשף רוק 9 של אביב גפן והתעויוט ופסטיבל חוצות היוצר בירושלים וזאת לצד המופע המשותף של ריטה רמי.
בתחומי האופנה והלייף סטייל נוספו לאחרונה המותגים נאוטיקה, טימברלנד ואמפוריום מקבוצת "בריל", הרשת הדנית Flying Tiger Copenhagen והרשת הבינלאומית JUMBO  מקבוצת פוקס, רהיטי דורון ומתחם המגורים של גינדי TLV.
שרי ישראלי הינה אשת יחסי ציבור למעלה מ-20 שנה ובעלת משרד יחסי הציבור שרי ישראלי SIPR, שהוקם בשנת 1996. המשרד מספק שירותי ייעוץ תקשורתי, אסטרטגי וטיפול משברים לחברות וגופים מהגדולים במשק, במגוון רחב של תחומים: תרבות, סגנון חיים, הפקת אירועים, תיירות, צרכנות, קמעונאות, אופנה, עיצוב ועוד. במהלך תקופת הקורונה הוביל משרדה של ישראלי את הקמפיינים והמאבקים של התאגדות רשתות המסחר והאופנה ואת המשבר של פורום ראשי ענף ההסעדה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה