שיווק ופרסום

רן דנקר בקריירה חדשה: "הולכים להפתיע ובגדול!"

אחרי שבשבועות האחרונים כיכב עם הלהיט החדש שהוציא, רן דנקר שמאחוריו קריירת משחק ומוזיקה מתפתח לכיוון חדש ומעניין ונכנס לעולם הפרזנטורינג לחברת אופנה גדולה
מערכת ice |  2
רן דנקר (צילום אור דנון)
אחרי שחזר לככב בראש המצעדים עם הלהיט "בית משוגעים, רן דנקר נכנס לתחום חדש  ומצטרף  לחברת האופנה רנואר, לצד הפרזנטורים הוותיקים. זאת אחרי שלפני כשבועיים דווח כי הפרזנטור דניאל ליטמן שלוהק לפני כשנה למותג לא ימשיך לעונת הקמפיינים הבאה.
דנקר ייקח חלק בצילומי הקמפיין החדש לעונת סתיו-חורף 2021-2022 של החברה וייצג את המותג לצד הפרזנטורים עדן פינס, עומר נודלמן, יעל שלביה, ברק שמיר ובר ברימר. דנקר פרץ לחיינו לפני כמעט 20 שנה בטלנובלה "השיר שלנו", ומאז הוא הפך להיות אחד מהכוכבים המוכרים, האהובים והעסוקים בישראל.
הכניסה שלו לעולם הדוגמנות מגיעה על רקע קריירת משחק ענפה של דנקר ולאחר ששיחק בתפקידים ראשיים בטלוויזיה, בקולנוע ובתיאטרון. לצד אלה, הוא חתום על מוזיקה ישראלית שהפכה למוכרת בכל בית, עם שירים כמו "שווים", "בואי נעזוב", ו"אני אש". השנה, הוציא דנקר את הלהיט "בית משוגעים", שהפך במהירות לאחד מהשירים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו.
הפרזטור הטרי הגיב על הליהוק שלו לרנואר ואמר, "כבוד גדול עבורי להצטרף למשפחת רנואר המייצגת ערכי מותג ישראלים, איכותיים ואהובים ואני בטוח שאנחנו הולכים להפתיע ובגדול!"
יפעת פסטרנק התייחסה אף היא לכניסה של דנקר לקבוצה, "משפחת רנואר נרגשת וגאה לצרף את רן דנקר, אחד מהאמנים המצליחים והמבטיחים בישראל לנבחרת הפרזנטורים שמייצגים את החברה. עולמות התוכן והיצירה של רן מתכתבים באופן מושלם עם אלו של הקהל שלנו, אני בטוחה שיחד עם רן מחכה לנו עונה מרגשת וסוערת, אנו מברכים את הצטרפותו אלינו ומאחלים לו המון בהצלחה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כן כן..כבר הפתעת אותנו בגדול
    מורדי 08/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשהחלטת פתאום להיות הומו
    סגור
  • 1.
    זו לא פעם ראשונה שלו בתור פרזנטור
    לא בדיוק 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני זוכרת שאי שם בשנות האלפיים המוקדמות הוא היה פרזנטור של דיאדורה להופיע בכל מקום, על כל שלט אפשרי :)
    סגור