שיווק ופרסום

בר רפאלי ואסי עזר ממשיכים בחיי השגרה בקמפיין חדש

קרולינה למקה ברלין בקמפיין חדש הממשיך את העלילות של הפרסומות הקודמות. לאחר החתונה וירח הדבש, בר רפאלי ואסי עזר והפעם בניסיון של שגרת החיים של זוג מלכותי. מה היקף ההשקעה של הקמפיין?
מערכת ice | 
בר רפאלי ואסי עזר בקמפיין חדש לקרולינה למקה (צילום רפי דלויה)
קרולינה למקה ברלין פתחו היום (רביעי) בצילומים של הפרזנטורים בר רפאלי ואסי עזר לקולקציה של משקפי הראייה לחורף 21/22. היקף הקמפיים מוערך בהשקעה של לא פחות מחמישה מיליון שקלים.
העלילה מהפרסומות הקודמות נמשכת והפעם קרולינה למקה ברלין לקחו צעד אחד קדימה את מערכת היחסים בין בר ואסי. לאחר החתונה ולאחר שנשלחו לירח דבש, הגיע השלב של חיי השגרה. במותג ניסו לייצר אוויר של זוג מלכותי וכיאה לזוג מלכותי, השגרה של בר ואסי לקוחה מעולם האגדות של מלכה ומלך.
 קרולינה למקה ברלין צילמו את הקולקציה האופטית שלהם לחורף 21/22 והפעם באווירה מלכותית משהו. רפאלי ועזר צולמו בכתרים משלהם. במהלך הצילומים חל משבר קטן בגזרה של אסי בכתר שלא התאים למידות ראשו. וגם בגזרת טבעת הנישואין הפרטית שלו, שסרב להוריד לטובת טבעות זהב אחרות שהתבקש לענוד כחלק מהמעמד המחייב.  הבעיות נפתרו שבעולם האגדות כשהושארה טבעת הנישואין וגם הכתר הונח על מקומו בשלום. על כל אלה נוספו כמובן המשקפיים המלכה והמלך החדשים, תואמים לסטייל ומלכותיים במיוחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה