שיווק ופרסום

Sodexo משיקה מותג קפטריה חלבית חדש בחצי מיליון שקל

המותג החדש "eat" יכלול קפטריה חלבית ויפעל בכל הקפטריות שמנהלת סודקסו. אודי בן שימול, מנכ"ל Sodexo On Site: "בניית המותג נעשה בתהליך ארוך ובבחינת כל פרט ומרכיב בתפריט החדש שלנו על מנת לתת את השירות המיטבי לקהל לקוחותינו"
מערכת ice | 
סודקסו במותג חדש (צילום יחצ)
חברת סודקסו (Sodexo) הודיעה על השקת מותג קפיטריה חלבית חדש שייקרא "eat" שיפעל בכל הקפיטריות שמנהלת החברה. המותג החדש ייצא לדרך בהשקעה של חצי מיליון שקל.
חברת סודקסו הינה חלק מחברת האם Sodexo On Site  המפעילה שתי חטיבות בישראל. האחת מתמחה בשירותי אחזקת מערכות אלקטרומכניות, מיזוג אוויר, חשמל ושירותי ניהול כלליים, וחטיבה המתמחה בשירותי הסעדה לארגונים, מוסדות ציבור ולחברות מהמובילות במשק בסקטורים השונים, על כל הכרוך בכך: משלב עיצוב המסעדה, כולל תכנון ובניית תפריט מותאם עם תזונאית החברה, דרך בישול במקום של אוכל טרי, טעים ומזין ועד להגשה נעימה ושירות מוקפד לסועדים.
החברה עובדת עם מוסדות וארגונים מהגדולים במשק וביניהם: תעשייה אווירית, אסותא, קבוצת אלביט מערכות, אפלייד מטיריאלס, תנובה, שטראוס, אסם, רד בינת, יוניליוור, ריסקו, וכדומה.  Sodexo ישראל הינה חלק מתאגיד Sodexo  העולמי המעסיק למעלה מ-470,000 עובדים ב-67 מדינות ברחבי העולם ומשרתת מידי יום 100 מיליון לקוחות במגוון שירותים משפרי איכות חיים.
עם השקת המותג החדש, מסר אודי בן שימול, מנכ"ל Sodexo On Site כי "סיום משבר הקורונה נראה באופק ועל כן אנו מתכננים לצד המשך והגברת פעילות ההסעדה של החברה, להשיק מותג שילווה את הקפטריות החלביות שאנו נפעיל. בניית המותג נעשה בתהליך ארוך ובבחינת כל פרט ומרכיב בתפריט החדש שלנו על מנת לתת את השירות המיטבי לקהל לקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה