שיווק ופרסום

כמה כלל ביטוח משקיעה בקמפיין על הספורטאים הפראלימפיים?

נותנת החסות הראשית לסגל הזהב למשחקים הפראלימפים טוקיו 2021, עלתה החברה עם קמפיין פרסומי בפריסה ארצית, שמטרתו לתת רוח גבית לספורטאים ולעודד את האוכלוסייה בישראל לצפות במשחקים בהשקעה של 2 מיליון שקל
כפיר אדר | 
גלי שבד (צילום סיון פרג')
כלל ביטוח ופיננסים, נותנת החסות הראשית לסגל הזהב למשחקים הפראלימפיים טוקיו 2021, עלתה עם קמפיין פרסומי בפריסה ארצית, שמטרתו לתת רוח גבית לספורטאים ולעודד את האוכלוסייה בישראל לצפות במשחקים
כלל ביטוח ופיננסים, ממשיכה לתמוך בספורט נכים ובמשחקים הפראלימפים, זאת כחלק בפעילותה  למען הקהילה בישראל, תוך קידום ערכים של שוויון ומצוינות.  בימים אלה עלתה החברה בקמפיין ארצי הכולל צילומים של  חברי המשלחת בליווי מסרים מרגשים ומעוררי השראה, אשר נותנים להם רוח גבית ומעודדים את האוכלוסייה בישראל לצפות במשחקים, תחת המסר: "ספורט זה ספורט, ללא יוצאים מן הכלל".
במסגרת הקמפיין, שעלותו הכוללת מוערכת בסכום של כ-2 מיליון שקל בסך הכל, הופקו גם כתבות עם סיפורם האישי המרגש של הספורטאים, בהם ניתן לצפות בערוץ הספורט, ברשתות החברתיות ובאתר החברה.  
גלי שבד, משנה למנכ"ל, מנהלת השיווק והאחריות התאגידית בחברה ציינה היום: "חברת כלל ביטוח ופיננסים, מחזקת ומטמיעה כל העת במסגרת פעילותה, עקרונות של אחריות תאגידית, על כל חלקיה. בתוך כך, יש לנו את הזכות ללוות את המשלחת הפראלימפית ולהעצים את השחקנים במסעם לזכייה במדליה. אנו מאחלים למשלחת הצלחה רבה וגאים בהם על הכבוד הרב שהם מסבים למדינת ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה