שיווק ופרסום
מהדואר לתנובה: נוי קדם-מדמון תנהל את מערך התקשורת בחברה
נוי קדם-מדמון מונתה לנהל את מערך התקשורת של קבוצת תנובה בחמש השנים האחרונות. נוי קדם-מדמון מסרה: "אני שמחה ומתרגשת לקראת האתגר הבא. תנובה היא אחת החברות המרתקות והחדשניות במשק"
נוי קדם-מדמון מונתה היום (ראשון) לנהל את מערך התקשורת של קבוצת תנובה. קדם-מדמון המשמשת כיום כסמנכ"ל תקשורת והסברה בדואר ישראל, תדווח לאייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה, תשב בהנהלת החברה, ותנהל את מערך התקשורת החיצוני והפנימי של החברה, לאחר שבמשך מספר שנים לא היה מערך תקשורת בתוך תנובה.
בימים אלה תצא חברת הדואר במכרז לאיתור מועמד, שיחליף את קדם-מדמון, אשר תישאר בתפקיד עד להשלמת תהליך החפיפה. קדם-מדמון משמשת כסמנכ"ל תקשורת והסברה בדואר ישראל מזה חמש שנים. נוי בעלת תואר שני (MA) בהצטיינות במדעי המדינה עם התמחות בתקשורת פוליטית מאוניברסיטת בר אילן ותואר ראשון במדעי החברה מאוניברסיטת ת"א. נוי בוגרת תוכנית 'מעוז', תוכנית מנהיגות למנהלים בכירים של השלטון המקומי ומשרד הפנים.
קודם לכן שימשה במשך כעשור כדוברת פלאפון, מקבוצת בזק. לקדם-מדמון ניסיון רב בניהול משברים וניהול מוניטין. במסגרת תפקידיה ניהלה משברים רבים בדואר וכן בפלאפון, בתקופת הרפורמה בשוק הסלולר, הקמת ארגון העובדים בפלאפון, ניידות המספרים, והמעבר לרשת דור 3, לצד קיום ויזום אירועי השקה גדולים, השקות מוצרים ושירותים חדשים, וניהול אירועי תוכן וחסויות רבים. לפני כן שימשה בתפקידי יעוץ אסטרטגי בכירים במשרדי יחסי ציבור מובילים. לקדם-מדמון ניסיון רב בטיפול בדוחות כספיים, וכן בייזום וניהול מהלכי יחסי ציבור והכנת תוכניות עבודה וייעוץ תקשורתי לחברות מובילות במשק בהן: חברת החשמל, IKEA, קבוצת עזריאלי, בזק בינלאומי, אתר וואלה!, הבורסה ליהלומים, בית החולים רמב"ם ועוד.
דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, הודה לנוי על תרומתה לחברה ואמר: "הדואר הוא אחד הארגונים המורכבים בתחום התדמיתי, ונוי הצליחה להגדיל משמעותית את החשיפה החיובית של החברה, למזער את התקשורת השלילית, ולמצב את הדואר כחברה המובילה בישראל בתחום הסחר המקוון, תוך יצירת קשרי עבודה מצוינים עם התקשורת ועם שדרת המנהלים והעובדים, אשר תרמו משמעותית לשיפור תדמית החברה בקרב הציבור. המעבר מהשוק הפרטי למגזר הציבורי הוא מעבר מורכב המצריך גמישות רבה, תוך הסתגלות לתנאי עבודה מורכבים ותרבות ארגונית שונה, אותם נוי צלחה בהצלחה יתרה. אני מאמין שנוי היא נכס לכל ארגון ומאחל לה הצלחה רבה בתפקידה החדש".
נוי קדם-מדמון מסרה: "אני גאה להיות שותפה במהלכים פורצי הדרך שמובילים בשנים האחרונות הנהלת הדואר והדירקטוריון, בראשות מנכ"ל החברה דני גולדשטיין וחזי צאיג, יו"ר הדירקטוריון. תדמית של חברה נבנית על מעשים, והדואר היא חברה שנמצאת בתהליך עשיה מואץ, תוך כדי מעבר מחברה ממשלתית לחברה בהפרטה, אשר מבצעת מהלכי התייעלות וחדשנות רבים בשנים האחרונות. אני שמחה ומתרגשת לקראת האתגר הבא. תנובה היא אחת החברות המרתקות והחדשניות במשק, המשפיעות על איכות החיים של הציבור בישראל, ואני מודה על ההזדמנות להיות חלק ממהפכת המזון".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(12):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
8.בתקופתה תדמית הדואר הייתה בהשפל הכי גדול (ל"ת)אבי 10/2021/09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.קוטג מקולקל (ל"ת)אחד 09/2021/15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.לפי התגובות שקיבלתי במהלך השנים מ נוירשי 09/2021/14הגב לתגובה זו0 0מטרתה היתה לגרום נזק לדואר. אחרת לא מבין מה היא עשתה שם. תנובה בהצלחה - משבר הקוטג הבא בדרךסגור
-
5.לא הקוטג' הכי טרי במכולת (ל"ת)דני שובבני 09/2021/13הגב לתגובה זו1 0סגור
-
חמוצה (ל"ת)ללא שם 09/2021/15הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
4.עבדתי איתהגיל 09/2021/13הגב לתגובה זו1 0השתמשה בדואר רק כפלטפורמה לקידום אישי. לא היתה חלק מהחברה, דמות מתנשאת ויהירה! כל מנהל זוטר יש תחתיו עשרות אנשים והיא לא ניהלה איש! בתקופתה תדמית עובדי הדואר הגיע לשפלהסגור
-
3.לא הבנתי סמנכ״ל לא צריך לנהל אנשים? או שבדואר זו משרת א (ל"ת)ארנון 09/2021/13הגב לתגובה זו1 0סגור
-
2.נוי כשלה בתפקידהשלומי 09/2021/13הגב לתגובה זו2 0תדמית הדואר בשפל. גברת נוי לא צלחה את המשוכה הגבוהה לשפר את תדמית הדואר בעיני הציבור , חברת הדואר נתפסת כחברה כושלת, מאבדת משלוחים ,חברה חלשה מאוד שהדוברת לא הצליחה להציגה כחברה אמינה וטובה וכנראה בגלל זה עזבה לחברה בריאה יותר.סגור
-
1.אין לי שום דבר נגד נוי, אבל..אלעד 09/2021/13הגב לתגובה זו4 0אני באמת לא מבין מקבלי החלטות בגופים גדולים. אוקי, אני מבין שאין לכם מושג בתקשורת, פרסום, שיווק... גם אתם לא אמורים לשלוט בזה, אבל קצת הגיון. נוי שימשה, במשך חמש שנים, סמנכ"ל תקשורת והסברה בדואר ישראל. תסתכלו קצת על דואר ישראל... מה אתם אומרים על תדמית החברה בעיני הציבור? מה אתם אומרים על יכולות הטמעת המוצרים החדשים? (שחלקם לא ידועים כלל לציבור) מה אתם אומרים על יחסי הציבור והנראות של דואר ישראל? חמש שנים היא שם.... כן? הבעיה מתחילה בזה שמקבלי החלטות נותנים יותר משקל לניסיון, כלומר מספיק שאדם מסויים נקלע לתפקיד בכיר בתחום מסויים, זה מספיק. לא בודקים מה הוא עשה בתפקיד, רק מתלהבים מהטייטל שהוא מביא איתו. פגשתי בחיי לא מעט כאלו שאת הקפיצה הראשונה לתפקיד הם השיגו בדרך פוליטית ומאז הם קופצים ממשרה בכירה לאחרת כי.... יש להם קו"ח מרשימים. אבל מה עם תכלית? תוכן? ניסיון אמיתי? מה עם זה?סגור
-
תנובה זכתהבושמת 09/2021/27הגב לתגובה זו0 0תנובה זכתה ובגדול מה שנוי עשתה בדואר יהיה קשה מאד להיכנס לנעליים שלהסגור
-
מביןמבין 09/2021/15הגב לתגובה זו0 0גם לי אין דבר נגד נוי, אבל הלכה למעשה, כאשר בודקים לאורך ציר הזמן את פועלה, רואים את הכשלונות: הצבי של דואר ישראל, עדיין שם מאחור ותדמיתו לא השתנה בפלאפון בזמן משבר העובדים התקשורת הפנים וחוץ ארגונית היתה כישלון גמור, נזק תקשורתי ותדמיתי לחברה. חבל שלא בודקים את תוכן העבודה שנעשתה, אלא רק את השורות שבקורות החיים וכמו שאומרים לא להסתכל בקנקן אלא במה שיש בוסגור
-
אתה צודק 100% (ל"ת)גיל 09/2021/13הגב לתגובה זו0 0סגור


