שיווק ופרסום

זו החברה שעומדת מאחורי קמפיין המיליונים המסתורי ברחובות ת"א

עוברי האורח שהסתובבו לאחרונה במקומות מרכזיים בתל אביב כמו כיכר אתרים, כיכר דיזינגוף ומגדלי עזריאלי, הופתעו לגלות שלטי חוצות ענקיים שלא מזוהים עם חברה ספציפית ועליהם נכתב:  "The Moment" עם שעון עצר וקישור לאתר אינטרנט | זו החברה שאחראית על המהלך שנועד לגייס עובדים
מערכת ice |  3
הקמפיין המסתורי של ראפיד (צילום גיא סידי)
עוברי האורח שהסתובבו לאחרונה במקומות מרכזיים בתל אביב כמו כיכר אתרים, כיכר דיזינגוף ומגדלי עזריאלי, הופתעו לגלות שלטי חוצות ענקיים שלא מזוהים עם חברה ספציפית ועליהם נכתב:  "The Moment" עם שעון עצר וקישור לאתר אינטרנט.
רבים מהם הסתקרנו ותהו במה מדובר. ובכן, להלן הפתרון: בימים אלה עלה לרשת אתגר טכנולוגי חדש, שמיועד לגיוס אנשי טכנולוגי לחברת הייטק, שנשארת אנונימית בשלב זה. באתר הזה ימצאו הגולשים אתגר טכנולוגי. מטרת החידה כמובן היא גיוס הטובות והטובים ביותר לחברה, אך העונים נכון על החידה, יזכו גם בכרטיסים לאירוע שטרם נחשף. את האתגר פתרו עד כה עשרות בודדות זאת לעומת אלפים שניסו את מזלם. בשילוט המדובר, ניתן להבחין בכמעט כל נקודה מרכזית בעיר. החל מכיכר אתרים, דיזינגוף סנטר, מגדלי עזריאלי, תחנות אוטובוס רבות בעיר ועוד.
בנוסף לקמפיין השילוט, אותה חברה ארגנה מספר אירועי פתע ברחבי העיר. ביום שישי האחרון הפתיעו דיגיי טוקסיק את העוברים ושבים בטיילת תל אביב בהופעה ספונטנית, במוצאי שבת הפתיע סקאזי את עוברי האורח ברוטשילד ומסתמן כי מתוכננים אירועים נוספים לימים הקרובים . מעבר לכל זה התקיים בשבת בערב מופע רחפנים שהציג את את אותו סמל מסתורי של משולש שמאפיין את שלטי החוצות וממתג את כל מסיבות הפתע. בכל מסיבת רחוב מסוג זה חילקו גם חולצות ממותגות שעפו מתותח חולצות למרחקים ומגנומים ממותגים עם הסמל המסתורי של The Moment.
מדובר בחברת ראפיד שבתחילת אוגוסט האחרון שברה שיא וגייסה 300 מיליון דולר לפי שווי של 10 מיליארד דולר. מדובר בקמפיין המוערך במיליוני שקלים. מדובר בקונספט חדשני בהחלט, הן בקמפיין החוצות והן במסיבות הפתע ברחובות. הקמפיין עצמו מוערך במיליוני שקלים. אלו שיצלחו את האתגר יזומנו כאמור לריאיון עבודה בחברה והזמנה לאירוע חגיגי שנערך היום (רביעי).
 בכיר בחברה אמר: "יש לנו כ-300 משרות פנויות בחברה, מטרת החידה עבורנו היא גיוס העובדים הטובים והמקצועיים ביותר בארץ למשרות הפתוחות בחברה. האתגר מיועד לכל מי שמחפש עניין. האתגר  מתמקד בתחומים הטכנולוגיים. מעבר להזדמנות להצטרף אלינו, פתרון האתגר מזכה את הפותר בזוג כרטיסים לאירוע מיוחד, בסדר גודל יוצא דופן, שמארגנת החברה לעובדיה ושמחה להזמין אורחים נוספים לקחת חלק ולהינות באירוע המרכזי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איבוד צלם אנוש איבוד הענווה (ל"ת)
    אורי 10/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    בועה, אחחחח בועה
    TR2.0 10/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמתין לך על חלוני אמתין עד שתבלעי סוף אחד, לכל מי שאת קיומך מחשיב אמיתי
    סגור
  • 1.
    מה הקישור
    יצחק 10/2021/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה הקישור לאתר?
    סגור