שיווק ופרסום

זה המשרד שינהל את היח"צ בענקית ההתחדשות העירונית אאורה

אחת מחברות המגורים המובילות בארץ בחרה בקבוצת דבי, המייסד של המשרד משה דבי בירך: "מאמין גדול בהתחדשות עירונית כמנוף מחולל צמיחה והתפתחות חשוב למדינת ישראל. אני בטוח שאאורה תמשיך להוביל את תחום ההתחדשות העירונית, בזכות הניסיון הרב שהיא צברה"
כפיר אדר | 
יעקב אטרקצי (צילום ice)
קבוצת דבי נבחרה לנהל את מערך יחסי הציבור של אאורה, אחת החברות המובילות בתחום המגורים בישראל. הקבוצה תנהל את התקשורת של אאורה בפעילותה של החברה בשוק ההון ובענף הנדל"ן תוך שימת דגש על קידום ההתחדשות העירונית בישראל.
"אני נרגש להתחיל לעבוד עם אאורה, חברה ציבורית  מובילה בתחום הנדל"ן בישראל בכלל ובתחום ההתחדשות העירונית בפרט", מסר משה דבי, מייסד ומנכ"ל הקבוצה. "אני מאמין גדול בהתחדשות עירונית כמנוף מחולל צמיחה והתפתחות חשוב למדינת ישראל. אני בטוח שאאורה תמשיך להוביל את תחום ההתחדשות העירונית, בזכות הניסיון הרב שהיא צברה בתחום במהלך השנים ומודה על האמון שניתן לקבוצת דבי להביא את הבשורה של החברה לציבור הישראלי". מי שתלווה את אאורה היא אילנה צ'רננקו, יועצת תקשורת בכירה בקבוצת דבי.
אאורה הינה חברה יזמית המתמחה בבנייה למגורים ומובילה את תחום ההתחדשות העירונית בערים מבוקשות בישראל. לחברה למעלה מ-50 פרויקטים ברחבי ישראל הכוללים יחד כ-23,733 יחידות דיור. מרבית הפרויקטים שמובילה אאורה הם פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית שיכילו כמעט 19,000 יחידות דיור. בנוסף, החברה מקדמת בנייה של מתחמים מסחריים בשטח של כ-35,000 מ"ר.
אאורה נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב לפי שווי של מיליארד שקל. מייסד החברה הוא עו”ד יעקב אטרקצ’י,  המכהן כמנכ"ל החברה שמעסיקה עשרות עובדים במטה החברה בתל-אביב ובפרויקטים השונים ברחבי הארץ.
קבוצת דבי מייצגת שורה ארוכה של תאגידים בינלאומיים, חברות טכנולוגיה רב-לאומיות וחברות ישראליות מובילות ממגוון מגזרים בהם הפניקס, יוניליוור, NVIDIA, פאלו אלטו נטוורקס, TikTok, קימברלי קלארק, WAZE, רשות החדשנות ועוד. הקבוצה הוקמה לפני כעשור על ידי משה דבי והתרחבה בשנת 2012 עם הצטרפותו של הפרסומאי רון שלי והקמת חברת האסטרטגיה הדיגיטלית דבי&רון. קבוצת דבי היא הנציגה הבלעדית בישראל של אדלמן (Edelman) הבינלאומית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה