שיווק ופרסום

דואר ישראל במינוי חדש: זו הדוברת החדשה של החברה

מנכ"ל דואר ישראל הודיע על מינוי חדש לתפקיד דוברת החברה, אחרי שנוי מדמון-קדם שכיהנה בתפקיד עד לאחרונה מונתה לניהול מערך התקשורת של תנובה לאחר 5 שנים בתפקיד
מערכת ice |  2
גל לבנון לוי, דוברת דואר ישראל (צילום רמי זרנגר)
מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין, הודיע היום (ראשון) על מינוי דוברת חברת התקשורת פרטנר גל לבנון לוי לתפקיד דוברת דואר ישראל. לבנון-לוי תיכנס לתפקידה בשבועות הקרובים, ותחליף את נוי קדם-מדמון, סמנכ"ל תקשורת והסברה בחברה, שמונתה לאחרונה לנהל את מערך התקשורת הקונצרני של קבוצת תנובה, לאחר חמש שנים בדואר.
גל לבנון-לוי בעלת ניסיון רב בניהול יחסי הציבור ודוברות של חברות גדולות, לרבות הובלת מהלכים תקשורתיים משמעותיים וניהול משברים. ב-6 השנים האחרונות, שימשה כדוברת פרטנר וניהלה את יחסי הציבור ותחום הסושיאל בקבוצת התקשורת. קודם לכן, עסקה קרוב ל-10 שנים בניהול יחסי ציבור של חברות מובילות מתחומי הפיננסים, שוק ההון והטכנולוגיה כיועצת אסטרטגית בכירה במשרדי יחסי הציבור שרף תקשורת ופליישר תקשורת. גל בעלת תואר ראשון ביחסים בינלאומיים מתוכנית CUNY Honors College של אוניברסיטת CUNY בניו יורק, והיא בוגרת יחידת דובר צה"ל.
דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, איחל לגל לבנון-לוי הצלחה רבה בתפקידה החדש והודה לנוי קדם-מדמון על תרומתה לחברה ואמר: "הדואר הוא אחד הארגונים המורכבים בתחום התדמיתי, ונוי הצליחה להגדיל משמעותית את החשיפה החיובית של החברה, למזער את התקשורת השלילית, ולמצב את הדואר כחברה המובילה בישראל בתחום הסחר המקוון, תוך יצירת קשרי עבודה מצוינים עם התקשורת ועם שדרת המנהלים והעובדים, אשר תרמו משמעותית לשיפור תדמית החברה בקרב הציבור. אני מאמין שנוי היא נכס לכל ארגון ומאחל לה הצלחה בתפקידה החדש. אני מברך על הצטרפותה של גל לחברה, שאף היא מגיעה מהשוק הפרטי עם ארגז כלים רחב ותאפשר לחברה להמשיך ולהוביל את תחומי הסחר המקוון, הפיננסיים והקמעונאות גם ברמה התדמיתית".
נוי קדם-מדמון מסרה, "אני גאה להיות שותפה למהלכים פורצי הדרך שמובילים בשנים האחרונות הנהלת הדואר והדירקטוריון, בראשות מנכ"ל החברה דני גולדשטיין וחזי צאיג, יו"ר הדירקטוריון. תדמית של חברה נבנית על מעשים, והדואר היא חברה שנמצאת בתהליך עשיה מואץ, תוך כדי מעבר מחברה ממשלתית לחברה בהפרטה, אשר מבצעת מהלכי התייעלות וחדשנות רבים בשנים האחרונות. אני שמחה ומתרגשת לקראת האתגר הבא. תנובה היא אחת החברות המרתקות והחדשניות במשק, המשפיעות על איכות החיים של הציבור בישראל, ואני מודה על ההזדמנות להיות חלק ממהפכת המזון".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    במקום מינויים שיביאו עובדים לחבילות
    הנושך 10/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיין ממתין לחבילה שהודיעו לימלפני 8 חודשים שהגיעה - אבל לאן מה תעזוק הדוברת , תמציא עוד תירוץ. נראה אותה מוצאת את החבילה.
    סגור
  • 1.
    במקום מנויים חדשים!! שדרגו את דואר ישראל
    ש 10/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שנשאר תקוע בשנות ה60 ואינו מספק את מרכולתו במאה ה21
    סגור